beantwoord

internet snelheid

• 11 mei 2015
  • 5 reacties
  • 250 keer bekeken

30 mb betalen en maar 8mb krijgen dit is al meer als een jaar zo dit word ook wel oplichting genoemd 😠
icon

Beste antwoord door Enterprise 11 mei 2015, 12:02

13 Mbps is het maximum op jouw adres en valt binnen het Internet Standaard abonnement van 8 TOT 30 Mbps.
Als je een Internet Instap abonnement (tot 8 Mbps) afsluit ben je € 2,50 per maand goedkoper uit.
Die keuze moet je zelf maken.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10
30 mb betalen en maar 8mb krijgen dit is al meer als een jaar zo dit word ook wel oplichting genoemd :@

Dan heb je blijkbaar het verkeerde abonnement afgesloten.
Als op jouw adres maar 8 Mbps haalbaar is...
30 mb betalen en maar 8mb krijgen dit is al meer als een jaar zo dit word ook wel oplichting genoemd :@

Dan heb je blijkbaar het verkeerde abonnement afgesloten.
Als op jouw adres maar 8 Mbps haalbaar is...

Actuele Beschikbaarheid

Wat
Koper
Beschikbaar
Small green check
Distributiepunt(en)
Oh
Internet Snelheid
13 Mbit/s
iTV
1 HD

Wat
FttH
Beschikbaar
Small red cross
Distributiepunt(en)
Internet Snelheid
-
iTV
-

Technologie
Internet Snelheid
ADSL2+
13 Mbit/s
VDSL2*
-
Bonding*
-
Reputatie 8
Badge +10
13 Mbps is het maximum op jouw adres en valt binnen het Internet Standaard abonnement van 8 TOT 30 Mbps.
Als je een Internet Instap abonnement (tot 8 Mbps) afsluit ben je € 2,50 per maand goedkoper uit.
Die keuze moet je zelf maken.
Reputatie 8
Badge +16
@ron123,

Welkom op het forum!

Ik heb het een en ander voor je uitgezocht. Je maakt gebruik van een Internet Standaard (30 Mb) abonnement. Bij dit abonnement krijg je niet perse standaard een internet snelheid van 30 Mb/s maar een internet snelheid tot maximaal 30 Mb/s zoals Enterprise hierboven heeft uitgelegd. Op jouw adres garanderen wij een internet snelheid van 13 Mb/s. Dit valt dus onder een Internet Standaard abonnement. Ik heb zojuist je internet snelheid gemeten. Zie onderstaande afbeelding.

Je internet snelheid is dus zelfs iets hoger dan wij garanderen. Ik hoop dat je hiermee voldoende bent geïnformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan verneem ik deze graag van je.

@Enterprise,

Bedankt! :D

Stephen
Reputatie 8
Badge +10
@Stephen

Graag gedaan

@Ron123

Geen oplichting dus, maar een gebrek aan informatie en kennis van het product van jouw kant.