internet snelheid

• 25 mei 2012
  • 2 reacties
  • 1778 keer bekeken

Badge
vanaf deze datum heb ik niet meer het internet dat ik gewend ben de afgelopen paar jaar. altijd kon ik moeiteloos online gamen met af en toe wel eens een hapering (nauwelijks merkbaar) maar nu is er geen beginnen meer aan. mijn latency is van 39.2 ms (met 2 pc's draaiend en gamend) om hoog gegaan naar 200 ms met uit schieters naar 500(!)ms
nu heb ik de volgende stappen ondernomen:
modem gereset (hard reset dmv knopje op de achterkant) op aanraden van een klantenservice medewerker.
pc compleet binnenste buiten gekeerd qua virus/malware/spyware etc.
tot op vandaag (3 dagen later) nogaltijd niet de oplossing gevonden. ik kan echter geen andere conclusie meer trekken dan dat er iets aan de kant van telfort niet goed zit.... mijn vraag luid dan ook: is dit probleem bij meer mensen aanwezig? en wordt er ook wat gedaan aan dit probleem?

mvg Steven.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge
het gaat dus om vanaf dinsdag 22 mei, het forum ston mij niet toe om deze datum als label te kiezen.
Reputatie 8
Badge +16
Kijk maar eens hier:

http://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/latency-problemen-lag-26521/index4.html#post290616