Internet sloom en doet raar.

• 10 mei 2012
  • 5 reacties
  • 2035 keer bekeken

Badge
Beste,
Ik heb een vraagje, wij hebben ITV, Internet en bellen bij jullie.
Maar de laatste paar dagen is het zoooo sloom. Bij uitzending gemist op ITV loopt die steeds vast keer op keer.
Bij downloaden bijvoorbeeld via Itunes een update valt die al uit. Wat kan dit zijn?

5 reacties

Reputatie 4
Badge +3
@mvv93,

Ik zie dat uw verbinding op dit moment haast 5 dagen stabiel online staat en dat u de maximaal haalbare snelheid ook daadwerkelijk haalt.

Heeft de decoder al een herstart gehad? Dit zou namelijk het probleem op Interactieve TV kunnen oplossen.

Henk
Hallo, heb exact hetzelfde. Sinds ongeveer een week valt het internet om de paar minuten een halve minuut weg. Streamen en downloaden wordt hierdoor bijna onmogelijk. Heb alles al tig keer opnieuw opgestart en nagekeken, maar het probleem lijkt echt bij jullie te liggen. Eerder nooit last gehad! Hoe kan dit?
Zegt om de haverklap DSL connection error occurred. The following information might help you resolve the error.
10 sec. later en niets gedaan doet hij het weer. Erg vreemd, vooral omdat ik op diverse plaatsen op het forum dezlfde klachten lees.
Reputatie 4
Badge +3
@nboka,

Ik zie inderdaad een groot aantal onderbrekingen op uw verbinding, graag ontvang in ik een privé bericht uw 06-nummer zodat er contact opgenomen kan worden met u.

Henk
Badge
Sorry voor de laate reactie, Het kan wel dat het max haalbaar is. Maar toch is het super langzaam sinds jullie dat online opnemen hebben. In elk geval sinds die tijd is het gewoon super langzaam geworden.. HD Filmpjes is bij wijze van niet echt goed mogelijk..

@mvv93,

Ik zie dat uw verbinding op dit moment haast 5 dagen stabiel online staat en dat u de maximaal haalbare snelheid ook daadwerkelijk haalt.

Heeft de decoder al een herstart gehad? Dit zou namelijk het probleem op Interactieve TV kunnen oplossen.

Henk

Reageer