beantwoord

Internet plotseling uitgevallen

• 8 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Ons internet is ineens uitgevallen
Heb alle kabels al nagekeken opnieuw opgestart en gerest maar doet het nog steeds niet alleen de 1e 2 lampjes branden

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 8 augustus 2019, 14:59

Dag @D van der padt. Van harte welkom hier. Vervelend dat je op dit moment geen internet hebt. Zoals @Babylonia al aangeeft is het goed mogelijk is dat je een storing ervaart. Kan je laten weten welke lampjes er precies branden en welke kleur deze hebben? Zou je verder je profiel hier op het Forum aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik je verbinding doormeten.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dag @D van der padt. Van harte welkom hier. Vervelend dat je op dit moment geen internet hebt. Zoals @Babylonia al aangeeft is het goed mogelijk is dat je een storing ervaart. Kan je laten weten welke lampjes er precies branden en welke kleur deze hebben? Zou je verder je profiel hier op het Forum aan kunnen vullen met je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder? Geef me een seintje als je dit hebt gedaan. Dan kan ik je verbinding doormeten.
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @D van der padt. Ik heb geen reactie meer van je gekregen. Ik hoop dat dit betekent dat je internet weer werkt. Als je mijn hulp nog wel ergens bij nodig hebt, lees ik het graag!
Reputatie 8
Misschien een tijdelijke storing / korte onderbreking door plaatselijke werkzaamheden?
Kijk over een uurtje of 2 uurtjes nog eens.

Reageer