beantwoord

Internet lampje plots rood, dsl/wlan groen

• 13 november 2017
  • 3 reacties
  • 199 keer bekeken

Sinds vanochtend is het internet lampje op mijn modem (ZyXEL) ineens rood. DSL/WLAN zijn groen. Lang lopend abbonement/niks veranderd. In verleden dit nog nooit gehad. Bij het openen van internet krijg ik onderstaande melding:

IP connection is down
IP connection error occurred. The following information might help you resolve the error.
linked but no WAN IP
If your ISP gives you a static (fixed) IP address, please configure the Internet settings on the device (click here to access the web configurator).

Harde reset 2x geprobeerd, geen resultaat. Kabeltjes gecheckt; zoals ik op dit forum kon vinden & via de probleemoplosser.

What to do? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Stephen 14 november 2017, 18:56

Hallo JKEA, welkom op het forum! Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat je weer internet hebt na het resetten van het modem. Mocht je weer problemen ervaren met je modem laat dan een reactie achter in dit topic.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo JKEA, welkom op het forum! Ik zie dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat je weer internet hebt na het resetten van het modem. Mocht je weer problemen ervaren met je modem laat dan een reactie achter in dit topic.
Hey Stephen, ja bedankt! Het kwam door het over gaan naar een andere internet snelheid. Na reset van de klantenservice werkt internet weer als vanouds! Bedankt voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +7
Graag gedaan en bedankt voor het melden. 🙂

Reageer