beantwoord

internet lampje brand niet !

• 4 mei 2015
  • 6 reacties
  • 477 keer bekeken

Badge
hallo, ik heb een paar weken geleden een abbonemet voor tv en internet besteld. mijn opleverdatum was 30 april en nu wilt niks werken. alles is goed geinstalleerd power lampje, wireless en broadband lampjes branden maar me internet lampje wilt niet branden.. heb alle stappen van het internet en boekje gevolgd en meerdere malen opnieuw gedaan maar er komt geen verandering in..
icon

Beste antwoord door Stephen 28 mei 2015, 20:38

@Lailachbouni,

Aangezien een reactie is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je inmiddels gebruik kunt maken van internet en Interactieve TV. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik slotje.

Stephen
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

6 reacties

Badge
Wat zegt de helpdesk? :?
Reputatie 8
Badge +10
Al het broadbandlampje brandt maar het internetlampje niet dan staat de verbinding van Telfort waarschijnlijk op het andere aderpaar (oranje en wit) in het ISRA-punt.
Heb je een andere internetprovider gehad van welke de verbinding nog niet is afgesloten..?
Badge
nee niet dat ik weet woon hier zelf pas sinds 2 weken dus dan zou ik de isra punt moetten openen en wat dan ?
Reputatie 8
Badge +10
nee niet dat ik weet woon hier zelf pas sinds 2 weken dus dan zou ik de isra punt moetten openen en wat dan ?

Dan zie je vanzelf welke kleuren kabeltjes er aangesloten zitten, standaard is dat rood en blauw.
Er komen ook een oranje en wit kabeltje uit de grondkabel, deze verwissel je dan met de rode en blauwe.
Links of rechts maakt niet uit voor oranje en wit.
Reputatie 8
Badge +16
@Lailachbouni,

Welkom op het forum!

Wat fijn dat je een Internet en Interactieve TV abonnement bij ons hebt afgesloten. Jammer om te lezen dat je hiervan geen gebruik kunt maken. Mocht dit nog steeds het geval zijn dan ontvang ik graag jouw NAW-gegevens in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan even het een en ander voor je uitzoeken.
Waarschijnlijk zit het signaal inderdaad op een ander aderpaar zoals Enterprise heeft aangeven. Heb je dit nog gecontroleerd? Ik kijk uit naar jouw reactie.

@Enterprise,

Bedankt!

Stephen
Reputatie 8
Badge +16
@Lailachbouni,

Aangezien een reactie is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat je inmiddels gebruik kunt maken van internet en Interactieve TV. Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Op dit topic plaats ik slotje.

Stephen