beantwoord

internet lampje blijft rood branden

• 8 mei 2016
  • 3 reacties
  • 693 keer bekeken

Ik heb alles goed aangesloten, alleen blijft het internetlampje blijft rood branden. Ik hoor graag waar het probleem zich bevindt, zit al een week zonder internet.

Groet,

Nick
icon

Beste antwoord door Stephen 11 mei 2016, 10:18

Hallo Nick, welkom op het forum en bedankt voor het plaatsen van een foto. Weet je zeker dat dat je IS/RA punt is? Heb je ook gecontroleerd of je er zich geen andere aansluitpunten zoals op onderstaande afbeelding weergegeven zich in je woning bevinden?

Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik alvast het een en ander voor je kan uitzoeken.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Dat kan van alles zijn van een niet correcte aansluiting tot een defect modem en is het modem zo dicht mogelijk aangesloten op het aansluitpunt
Kun je een foto plaatsen van je aansluiting
Hieronder een foto van de aansluiting
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Nick, welkom op het forum en bedankt voor het plaatsen van een foto. Weet je zeker dat dat je IS/RA punt is? Heb je ook gecontroleerd of je er zich geen andere aansluitpunten zoals op onderstaande afbeelding weergegeven zich in je woning bevinden?

Ik ontvang graag je naw-gegevens in een privébericht zodat ik alvast het een en ander voor je kan uitzoeken.