internet + itv tegelijk bestellen ?

• 28 januari 2012
  • 5 reacties
  • 1724 keer bekeken

Ik heb gisteren Telfort internet standaard besteld. Ik had al een telfort internet abonnement. Ik wilde er gelijk interactieve televisie bij bestellen maar dat ging niet, ook niet na contact met de klantenservice.
Ik moet nu wachten met het bij bijbestellen van interactieve televisie tot mijn nieuwe abonnement is omgezet en actief is en dat duurt weer 3 weken. Nu lees ik in de bevestigingsmail dat er een bedenktijd / annuleerperiode is van 7 dagen.
Ik las op dit forum dat je daarvan af kunt zien en dat wil ik ook wel, omdat dat de oplevering zou versnellen.
Ik ben immers al abbonee van Telfort en ben verder heel tevreden. Mijn postcode 2371CP / 119.
Is er echt geen mogelijkheid om alvast interactieve televisie te bestellen zodat dit tegelijkertijd of kort na elkaar opgeleverd kan worden ?

5 reacties

Badge
Zover ik het begrepen heb kunnen nieuwe klanten het wel tegelijk bestellen maar bij verlenging moet eerst die opgeleverd worden en kan daarna pas de Itv besteld worden.

Bedenk tijd kun je altijd om vragen om te verwijderen en dat word dan ook wel gedaan.
Zover ik het begrepen heb kunnen nieuwe klanten het wel tegelijk bestellen maar bij verlenging moet eerst die opgeleverd worden en kan daarna pas de Itv besteld worden.

Bedenk tijd kun je altijd om vragen om te verwijderen en dat word dan ook wel gedaan.

Met de aantekening dat de bedenktijd voor internet wel verwijderd kan worden, maar voor ITV niet.
Badge
Klopt vergeten erbij te zeggen :oops:
Bedankt voor de reacties. Hierbij het verzoek aan webcare om de bedenktijd voor internet te verwijderen voor 2371CP 119. M.v.g. Ron D.
Badge +7
Bedenktijd is verwijderd. :)

Henk

Reageer