beantwoord

Internet issues - Modem

• 17 december 2018
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Sinds vandaag problemen met mijn internet verbinding. Krijg een foutmelding dat ik mijn DSL verbinding moet controleren. Het oranje service lampje brand dan ook op mijn modem. Het gekke is, ik heb er sinds het installeren van mijn modem niet aan gezeten...
Aan/uit zetten geprobeerd, reset knopje op de achterkant ook geprobeerd, maar helaas tevergeefs.
Hierna contact gezocht met de klantenservice via de telefoon, hij gaf aan dat het aan mijn DSL kabel zou kunnen liggen. Op zijn verzoek dus een nieuwe kabel getest op beide uitgangen van mijn meterkast, maar dat L1 (single line DSL) lampje gaat maar niet branden.

Wat ik zo snel kan vinden op dit forum is dat dit probleem meerdere malen naar voren is gekomen, maar hier nooit echt een duidelijke oplossing voor is gevonden.

Wat nu?

Groetjes
Thijs
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 18 december 2018, 08:50

Hoi ThijsdW93, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan problemen te hebben met het internet, dat is niet fijn. Je ziet een oranje services lampje, dat geeft al aan dat er iets niet goed is. Ik zie dat je hier gisteravond nog contact over hebt gehad via de livechat. Mijn collega heeft een monteur aangestuurd. Wil je nog laten weten of de monteur het probleem op heeft kunnen lossen?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi ThijsdW93, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan problemen te hebben met het internet, dat is niet fijn. Je ziet een oranje services lampje, dat geeft al aan dat er iets niet goed is. Ik zie dat je hier gisteravond nog contact over hebt gehad via de livechat. Mijn collega heeft een monteur aangestuurd. Wil je nog laten weten of de monteur het probleem op heeft kunnen lossen?
Reputatie 4
Badge +1
Heb je je forumprofiel aangevuld met jouw klantnummer?
Op die manier kan Telfort webcare direct jouw gegevens erbij pakken en zien om welke verbinding het gaat als ze jouw topic in behandeling nemen.

Reageer