beantwoord

Internet glasvezel

• 2 november 2016
  • 7 reacties
  • 768 keer bekeken

Reputatie 1
Hi,
Ik zou graag m'n internet snelheid willen verhogen van 50 mb naar 100 mb maar moet ik daarvoor een hele nieuwe abonnement nemen of kan dit gewoon aangepast worden? .(heb trouwens glasvezel alles in 1 pakket)
icon

Beste antwoord door Stephen 5 november 2016, 16:32

Hallo Christiano, welkom op het forum. Indien je abonnement voor 5 januari 2015 is afgesloten dan ga je bij het verhogen van de internet snelheid een nieuw jaarcontract aan. Is je abonnement na 5 januari 2015 afgesloten dan kun je de snelheid van je abonnement maandelijks verhogen.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 2
Je kan dit gewoon via jouw 'Mijn Telfort" doen daar via abonnement wijzigen kiezen voor Glasvezel Extra. dan heb je hetzelfde als nu maar de verhoging naar 100mb.
Reputatie 1
Thanks voor de snelle reactie, de rest van m'n abonnement blijft dan gewoon hetzelfde?
Reputatie 2
Thanks voor de snelle reactie, de rest van m'n abonnement blijft dan gewoon hetzelfde?

Normaal gesproken wel gewoon rustig alle keuzes bekijken. Alle onderdelen die je hebt kan je per onderdeel aanpassen.
Reputatie 1
Ik ga het even rustig bekijken dank je wel.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Christiano, welkom op het forum. Indien je abonnement voor 5 januari 2015 is afgesloten dan ga je bij het verhogen van de internet snelheid een nieuw jaarcontract aan. Is je abonnement na 5 januari 2015 afgesloten dan kun je de snelheid van je abonnement maandelijks verhogen.
Reputatie 2
Je ziet dat het voor jou dus iets anders kan zijn dan ik vertelde. Ik ging hierbij dan ook van mijn situatie uit.
Reputatie 1
Bedankt voor jullie hulp ben er ondertussen wel uit.