beantwoord

Internet geblokkeerd door openstaande factuur

• 30 september 2019
  • 7 reacties
  • 115 keer bekeken

Hoi! Ik ben een factuur vergeten te betalen, waardoor mijn internet, logischerwijze, is afgesloten. Nu heb ik de factuur via iDEAL via de app betaald, maar de blokkade staat er nog steeds. De modem heb ik al verschillende keren opnieuw opgestart maar dat werkt helaas ook niet. Kunnen jullie mij helpen?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 30 september 2019, 18:17

Hoi @Lizzieliciouss, volgens mij heb je betaald via iDeal in Mijn Telfort, of via de iDeal link die je toegestuurd gekregen hebt 🙂 Ik zie dat je weer aangesloten bent, dat is fijn! Klopt het dat je verbinding het weer doet? Ik hoor het graag als ik iets voor je kan betekenen.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Als je via ideal betaald hebt kan het tot 5 werkdagen duren voordat je abonnement weer actief is, beter is om via Telfort een betaal link op te vragen dan ben je binnen 1 tot een paar uur weer aangesloten
Ja maar daar is t nu te laat voor? Ik heb al betaald namelijk...
Reputatie 8
Als je via ideal betaald hebt kan het tot 5 werkdagen duren voordat je abonnement weer actief is, beter is om via Telfort een betaal link op te vragen dan ben je binnen 1 tot een paar uur weer aangesloten
Betalen via iDEAL - IS nu juist expliciet betalen met de verstrekte betaallink.
Dus dat zou binnen enkele uurtjes gefixt moeten zijn.
Reputatie 8
Badge +17

Betalen via iDEAL - IS nu juist expliciet betalen met de verstrekte betaallink.
Dus dat zou binnen enkele uurtjes gefixt moeten zijn.

Daar sla je de plank dus mis omdat als een klant via ideal betaald zonder gebruik te maken van de link van Telfort gewoon tot wel 5 werkdagen moet wachten totdat de betaling verwerkt is en dat is bij deze klant ook zo wat hij zelf aangeeft
Reputatie 8
Zonder gebruik te maken van een betaallink, verschijnt de optie met iDEAL helemaal niet.
Reputatie 8
Badge +17
Ik ga er vanuit dat de klant de rekening handmatig betaald heeft via een app en zelf denkt dat het via ideal betaald is , not dus
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Lizzieliciouss, volgens mij heb je betaald via iDeal in Mijn Telfort, of via de iDeal link die je toegestuurd gekregen hebt 🙂 Ik zie dat je weer aangesloten bent, dat is fijn! Klopt het dat je verbinding het weer doet? Ik hoor het graag als ik iets voor je kan betekenen.

Reageer