beantwoord

Internet extreem traag

• 5 maart 2018
  • 3 reacties
  • 165 keer bekeken

Hallo,

Wij hebben last van extreem langzaam internet.
Twee van onze computers zijn met de kabel aangesloten en alles gaat heel erg langzaam.
Streams bekijken op twitch lukt amper en het loopt vast.
Soms als ik iets download en de maximale download 1 MB/S is dan kan niemand meer gebruik maken van het internet.

Ik wil hier graag een oplossing voor anders gaan we kijken naar een alternatief.

Met vriendelijke groet,

Volkan
icon

Beste antwoord door Wieger DB 6 maart 2018, 17:12

Hoi Volkan, welkom op het forum. Onder je profiel zie ik je klantnummer of postcode en huisnummer niet terug. Ik heb via wat andere methoden je gegevens boven water proberen te krijgen, maar zonder succes. Kan je alsjeblieft je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je gerichter antwoord geven. Voor nu geef ik je wat algemene tips:

-Vervang de aansluitkabel tussen je aansluitpunt en je modem
-Reset je modem
-Maak je aansluitpunt open en controleer het op corrosie. Maak de koperdraden waar mogelijk schoon met contactspray

Ik hoor graag je bevindingen.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk modem heb je en heel belangrijk heb je het aansluitkabeltje max 150 cm al eens vervangen
Wij hebben de Experio Box als modem en onze aansluitkabel is voor mijn gevoel langer dan 1,5 meter.
Op sommige momenten is het echt niet te doen, alles is extreem langzaam.
Jammer dat we ook geen reactie hebben gekregen van een medewerker van Telfort. Als er niks op gevonden kan worden dan switchen we naar een andere aanbieder.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Volkan, welkom op het forum. Onder je profiel zie ik je klantnummer of postcode en huisnummer niet terug. Ik heb via wat andere methoden je gegevens boven water proberen te krijgen, maar zonder succes. Kan je alsjeblieft je postcode en huisnummer toevoegen aan je profiel? Dan kan ik je gerichter antwoord geven. Voor nu geef ik je wat algemene tips:

-Vervang de aansluitkabel tussen je aansluitpunt en je modem
-Reset je modem
-Maak je aansluitpunt open en controleer het op corrosie. Maak de koperdraden waar mogelijk schoon met contactspray

Ik hoor graag je bevindingen.

Reageer