beantwoord

Internet en tv werkt niet!!!

• 8 december 2019
  • 10 reacties
  • 161 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds donderdagavond geen internet en tv meer. Gebeld met klantenservice en ik zou een nieuwe modem opgestuurd krijgen. Helaas nog niets ontvangen. Echt balen omdat ik vanuit thuis werk en nu letterlijk niets kan. Ik hoop echt dat de modem is opgestuurd en dat we deze morgen eindelijk ontvangen.

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 9 december 2019, 08:58

Hoi @P012481, wat balen dat het internet eruit ligt. Zeker aangezien je het nodig hebt om thuis te werken. Er zou een nieuw modem zijn aangevraagd, alleen die heb je nog niet ontvangen. Ik heb dus even meegekeken. Dit is niet helemaal goed gegaan, excuses. Dit is niet het antwoord waar op gehoopt, snap ik heel goed. Ik heb daarom meteen een nieuw modem gestuurd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. 

Bekijk reactie

10 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @P012481 , je zou tijdelijk via je mobiel draadloos of via USB kunnen tetheren, dan heb je toch internet voor de meest noodzakelijke dingen.

Reputatie 8
Badge +17

Via de post nl app kun je altijd zien wat er onderweg is naar jou adres

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @P012481, wat balen dat het internet eruit ligt. Zeker aangezien je het nodig hebt om thuis te werken. Er zou een nieuw modem zijn aangevraagd, alleen die heb je nog niet ontvangen. Ik heb dus even meegekeken. Dit is niet helemaal goed gegaan, excuses. Dit is niet het antwoord waar op gehoopt, snap ik heel goed. Ik heb daarom meteen een nieuw modem gestuurd. Deze ontvang je binnen twee werkdagen. 

Reputatie 1

Erg jammer en super slecht als je het mij vraagt......

Reputatie 8
Badge +7

Erg jammer en super slecht als je het mij vraagt......

Hallo @P012481 , heb je nog iets aan mijn tip gehad ter overbrugging?

Reputatie 1

Nee, want dat laat mijn bundel niet toe. Althans dan krijg ik een hogere rekening waar ik niet op zit te wachten

Reputatie 8
Badge +7

Nee, want dat laat mijn bundel niet toe. Althans dan krijg ik een hogere rekening waar ik niet op zit te wachten

Hallo @P012481 , duidelijk, jammer voor je.:persevere:

Reputatie 8
Badge +11

Had ook zeker niet mogen gebeuren, helemaal mee eens. Het modem komt Morgen 11 december tussen 15.45 - 18.15 uur via PostNL.

Reputatie 1

Modem inmiddels ontvangen en alles werkt gelukkig weer, jammer dat het alleen zo lang heeft geduurd. Oude kapotte stuur ik zsm retour. 

Reputatie 8
Badge +11

Fijn dat nu alles weer werkt met het nieuwe modem. Bedankt voor je terugkoppeling. 

Mochten we nog weer eens iets voor je kunnen betekenen, dan zien we graag weer een topic verschijnen. 

Reageer