beantwoord

Internet en tv werken niet

• 24 mei 2020
  • 9 reacties
  • 75 keer bekeken

Hallo,

Sinds gisteravond hebben wij geen internet meer. Vanochtend zag ik dat het internet lampje rood brandt, en het service lampje oranje. Ook interactieve tv werkt niet meer. Ik heb de stroom er meerdere minuten afgehaald, en ook een reset van het modem heeft niet geholpen. Ik heb een experts V10 modem.

Graag hoor ik wat ik nog kan doen, internet is in deze Corona tijden met thuiswerken toch vrij essentieel.

Groet,

Naomi

icon

Beste antwoord door naominv 25 mei 2020, 09:15

Ik heb vanochtend meteen de klantenservice gebeld. Het signaal naar de woning is goed, dus het lijkt erop dat het modem stuk is gegaan. We krijgen een nieuwe opgestuurd die hopelijk morgen binnenkomt. Ik duim dat het probleem morgen opgelost is.

Bekijk reactie

9 reacties

PS ik heb ook al online gekeken of er een storing is in de buurt, dat is niet zo.

DSL of Glasvezel?

DSL, bekijk de aansluiting op het ISRA eens goed, en doe de stekkers er een paar keer uit en in.

Glasvezel, welke lampjes branden er op het glasvezel modem?

Dank voor de reactie. Het is DSL. Ik heb de kabels in het modem en het aansluitpunt in de meterkast er al in en uit getrokken, heeft niet geholpen

Simpelweg dus geen signaal, dit kan een nog niet bekende storing zijn, of tijdelijk afgesloten.

Simpelweg dus geen signaal, dit kan een nog niet bekende storing zijn, of tijdelijk afgesloten.

Wat bedoel je met tijdelijk afgesloten? We hebben geen betalingsachterstand of iets dergelijks :)

Jammer dat de storing buiten de bereikbaarheid van de klantenservice is opgetreden, morgenochtend direct maar bellen.

Dit kan meerdere redenen hebben inderdaad morgen even bellen.

Tijdelijk afgesloten kan van alles zijn,

Een monteur die de verkeerde kabel heeft losgetrokken.

Een ijverig iemand die aan het graven is geweest en je kabel is tegen gekomen.

Idd betaal achterstand, maar dan zou het gewoon overdag gebeuren

Een schakeling die stuk is.

Je modem die stuk is gegaan.

En zo is er wel meer te verzinnen.

Ik heb vanochtend meteen de klantenservice gebeld. Het signaal naar de woning is goed, dus het lijkt erop dat het modem stuk is gegaan. We krijgen een nieuwe opgestuurd die hopelijk morgen binnenkomt. Ik duim dat het probleem morgen opgelost is.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @naominv, welkom hier. 

Het modem is dus kapot zoals het lijkt. Hopelijk is deze snel binnen. Mocht deze niet werken, dan hoor ik dat graag. 

Reageer