beantwoord

Internet en tv valt weg

• 2 december 2019
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Mijn internet en tv valt elke keer uit heb de modem reset maar blijf toch het zelfde krijg steeds melding dat ik moet kijken of de modem goed aangesloten is op de tv hoe kan ik contact krijgen met iemand van Telford bellen kost me veel geld n

Admin: reactie afgesplitst naar eigen topic

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 3 december 2019, 20:21

Hoi @Jeaninetromp, welkom hier op het Forum. 

Je kan inderdaad gewoon bellen met 0900-9596, onze klantenservice. Hiervoor betaal je lokaal tarief net als eigenlijk alle andere nummers. 

Uiteraard kijk ik ook graag mee. Ik mis echter nog jouw huisnummer om jouw verbinding door te meten. Wil je die nog aan jouw Forumprofiel toevoegen? 

Wel wil ik graag weten hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? 

En de tv-ontvanger, is deze rechtstreeks met een kabel op het modem aangesloten op met draadloze adapters in het stopcontact?

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Welk modem heb je en betreft het koper of glasvezel verbinding

Reputatie 8
Badge +11

Overigens kun je zonder veel kosten bellen ook hoor. Het is wel een 0900-nummer, maar hiervoor betaal je alleen lokaal tarief.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jeaninetromp, welkom hier op het Forum. 

Je kan inderdaad gewoon bellen met 0900-9596, onze klantenservice. Hiervoor betaal je lokaal tarief net als eigenlijk alle andere nummers. 

Uiteraard kijk ik ook graag mee. Ik mis echter nog jouw huisnummer om jouw verbinding door te meten. Wil je die nog aan jouw Forumprofiel toevoegen? 

Wel wil ik graag weten hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? 

En de tv-ontvanger, is deze rechtstreeks met een kabel op het modem aangesloten op met draadloze adapters in het stopcontact?

Reputatie 8
Badge +11

Ik ga er vanuit dat het inmiddels is opgelost. Ik heb namelijk geen reactie meer van je ontvangen. Mocht ik toch nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik graag weer van je. 

Reageer