beantwoord

Internet en tv storing

• 27 oktober 2019
  • 11 reacties
  • 106 keer bekeken

Goededag, 

ik heb al gisterenavond geen internet en tv thuis, de interent en tv komt en gaat elke paar minuten, ik heb alles geprobeerd en telfort website geeft geen storing in mijn plaats.

wat kan ik doen?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 28 oktober 2019, 16:42

De verbinding is nog niet betrouwbaar dus. Hoe heb je deze verbinding gemeten, was dat via een kabel of draadloos? Als het via een draadloze verbinding was, kan dat invloed hebben op het meetresultaat ten opzichte van wat de modem binnen krijgt. Als dit draadloos was, zou je het ook eens via een kabel kunnen testen?

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17

Heb je een koperverbinding of glasvezel en welk modem heb je

Ik heb  een koperverbinding en mijn modem is v8, en als ik internet heb dan de snelheid is rond 0,5 mbps

Reputatie 8
Badge +17

Hoe lang is de aansluitkabel  vanaf het aansluitpunt naar het modem

Geen meter , en die heb ik al 3 jaar zonder problemen, maar sinds paar maanden is ie af en toe traag en valt weg vaker

Reputatie 8
Badge +17

Vervang het kabeltje eens want die kunnen ook defect raken en als dat niets helpt reset het modem door achterop het modem het resetgaatje 10 sec in te drukken

Zal ik doen, gaat een nieuwe modem helpen ook of denk je van niet

Reputatie 8
Badge +17

Zal ik doen, gaat een nieuwe modem helpen ook of denk je van niet

Kan best maar daar ga ik niet over 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Alaa91, welkom bij ons op het forum! Ik ben je verbinding meteen gaan bekijken met het klantnummer in je profiel omdat je aangeeft dat het helemaal niet werkt. Daarbij zie ik dat de Experia Box nu wel een verbinding heeft met het netwerk, ervaar je de storing nog wel, of heeft het nieuwe kabeltje wat jimny voorstelde de oplossing gebracht?

Hoi Jasper,

eigenlijk niet, het is nog steeds traag en langzaam, en hij valt weg heel vaak.

als er is een verbinding dan de snelheid is rond 0,7 mbps

Reputatie 8
Badge +11

De verbinding is nog niet betrouwbaar dus. Hoe heb je deze verbinding gemeten, was dat via een kabel of draadloos? Als het via een draadloze verbinding was, kan dat invloed hebben op het meetresultaat ten opzichte van wat de modem binnen krijgt. Als dit draadloos was, zou je het ook eens via een kabel kunnen testen?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Alaa91, ik heb nog geen reactie van je gezien. Heb je mijn bovenstaande bericht nog gezien en kunnen proberen?

Reageer