beantwoord

Internet en Televisie

• 28 januari 2013
  • 19 reacties
  • 3401 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik heb sinds 17-01-2013 internet, en op 23-01-13 tv van Telfort.

Ik had me aangemeld voor een Telfort aanbieding voor tv en internet voor 32,99 per maand, nu kijk ik net op internet bankieren en er is 49,55 Euro van afgehaalt. Dus is er een fout gebeurt, of hebben ze zonder het te melden de prijzen verhoogt? Want als dit het nieuwe standaard maandelijks tarief is, dan neem ik per direct een nieuwe provider. Zou een beetje raar zijn als ik een pakket neem voor 32,99 en vervolgens 49,55 moet betalen.
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 28 januari 2013, 12:40

Deel abbo kosten Januari + abbo kosten voor Februari + mogelijk belkosten telefoon periode Januari
Bekijk reactie

19 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Ik heb sinds 17-01-2013 internet, en op 23-01-13 tv van Telfort.

Ik had me aangemeld voor een Telfort aanbieding voor tv en internet voor 32,99 per maand, nu kijk ik net op internet bankieren en er is 49,55 Euro van afgehaalt. Dus is er een fout gebeurt, of hebben ze zonder het te melden de prijzen verhoogt? Want als dit het nieuwe standaard maandelijks tarief is, dan neem ik per direct een nieuwe provider. Zou een beetje raar zijn als ik een pakket neem voor 32,99 en vervolgens 49,55 moet betalen.

Eénmalige borg of administratiekosten die zijn berekend..?
Reputatie 1
Badge
Ik heb sinds 17-01-2013 internet, en op 23-01-13 tv van Telfort. Ik had me aangemeld voor een Telfort aanbieding voor tv en internet voor 32,99 per maand, nu kijk ik net op internet bankieren en er is 49,55 Euro van afgehaalt. Dus is er een fout gebeurt, of hebben ze zonder het te melden de prijzen verhoogt? Want als dit het nieuwe standaard maandelijks tarief is, dan neem ik per direct een nieuwe provider. Zou een beetje raar zijn als ik een pakket neem voor 32,99 en vervolgens 49,55 moet betalen.
Eénmalige borg of administratiekosten die zijn berekend..?
Niet dat ik weet, staat er niet bij. En bij de factuur van de monteur stond ook 0.- Euro. Dus snap niet waarom het opeens 49,99 Euro is.
Reputatie 8
Badge +10
]Niet dat ik weet, staat er niet bij.

Dat zal inderdaad niet op een online bankafschrift staan.
Maar wel op de faktuur die je gaat krijgen.
Reputatie 8
Badge +16
Deel abbo kosten Januari + abbo kosten voor Februari + mogelijk belkosten telefoon periode Januari
Reputatie 1
Badge
]Niet dat ik weet, staat er niet bij.
Dat zal inderdaad niet op een online bankafschrift staan. Maar wel op de faktuur die je gaat krijgen.
Dus afwachten op faktuur, en op basis daarvan bepalen wat de volgende stap is? Is wel raar, want kan me ook niet herrineren dat ik automatische Incasso heb geselecteerd.
Reputatie 8
Badge +10
Gewoon even de eerste faktuur afwachten en daarna eventueel reclameren als je denkt dat iets niet klopt.
Simpel...
Reputatie 8
Badge +10
Is wel raar, want kan me ook niet herrineren dat ik automatische Incasso heb geselecteerd.

Daarin heb je geen keus, het is altijd via automatische incasso...
Reputatie 1
Badge
Heb geen telefoondiensten aangevraagd, dus die zitten er ook niet bij. Dus dat zal het wel niet zijn. En abbokosten voor Januari en Februari? Dus omdat ik maar 15 dagen gebruik heb van kunnen maken deze maand, dat ze het in rekening hebben gebracht met de faktuur van Februari, zoiets? Zou inderdaad wel raar zijn als ze de volle prijs in rekening brengen terwijl ik maar 15 dagen internet en tv heb.
Reputatie 1
Badge
Gewoon even de eerste faktuur afwachten en daarna eventueel reclameren als je denkt dat iets niet klopt. Simpel...
Dat is wat ik zei ja....maargoed dat zal ik dan doen.
Reputatie 8
Badge +10
Zou inderdaad wel raar zijn als ze de volle prijs in rekening brengen terwijl ik maar 15 dagen internet en tv heb.

Hoezo volle prijs?
Vanaf 17/23 januari tot 31 januari, en de hele maand februari.
Kan aardig kloppen, zo te zien...
Reputatie 1
Badge
Zou inderdaad wel raar zijn als ze de volle prijs in rekening brengen terwijl ik maar 15 dagen internet en tv heb.
Hoezo volle prijs? Vanaf 17/23 januari tot 31 januari, en de hele maand februari. Kan aardig kloppen, zo te zien...
Nou, om de volle maandprijs te betalen, terwijl ik het pas een halve maand heb.

Dus dan hoop ik inderdaad dat dat het is ja, dat ze 17/32-01 en maand Februari in rekening hebben gebracht, dus moet het helaas maar afwachten dan.
Reputatie 8
Badge +17
Misschien kan je op "Mijn Telfort" je factuur al inzien... dan weet je precies hoeveel kosten er voor welke dienst gerekend is...
Reputatie 8
Badge +10

Je betaalt altijd een hele maand vooruit, in dit geval dus februari (en het gedeelte van januari vanaf de ingangsdatum van het abonnement).
Reputatie 1
Badge
Je betaalt altijd een hele maand vooruit, in dit geval dus februari (en het gedeelte van januari vanaf de ingangsdatum van het abonnement).
Dus jij denkt dat ik dus voor Januari en Februari heb betaalt?
Ik hoop het ook, alleen mijn ervaringen met bedrijven is dat ze niet zo logisch en praktisch denken, klinkt te goed om waar te zijn.
Reputatie 8
Badge +16

Ik zal me zelf nog eens quote:

DEEL abbo kosten Januari
Reputatie 8
Badge +10

Ik zal me zelf nog eens quote:

DEEL abbo kosten Januari

Ja duidelijk.
Maar het kwartje bleek niet te vallen bij Do22...
Reputatie 1
Badge
Ik zal me zelf nog eens quote: DEEL abbo kosten Januari
Ja duidelijk. Maar het kwartje bleek niet te vallen bij Do22...
Euhm, ik had het gelezen hoor. Je hoeft niet zo kleinerend te doen.
Reputatie 8
Badge +17
Is niet kleinerend bedoeld. Ondanks dat je zegt dat je het gelezen hebt, waren er toch een aantal posts nodig van dezelfde strekking om jou te overtuigen dat het anders zit als jij dacht...

snap je?
Reputatie 4
Badge +3
@Do22,

Ik heb een screenshot bijgevoegd welke aangeeft waarom de kosten hoger zijn.

[ATTACH=CONFIG]304[/attach]

Zoals al eerder aangegeven is, komt dit door een vooruitbetaling voor de maand februari.

Excuses voor de verwarring.

Henk

Reageer