internet en telefoonloos 2e keer deze week

• 12 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 1789 keer bekeken

Reputatie 8
Badge +17
  • Forumlegende
  • 13723 reacties
vanmorgen wederom geen internet + telefoon  evenals afgelopen zondag en maandag, dus weer gebeld met de klantenservice van Telfort en gesproken met een medewerker, die heeft een meting gedaan en geconstateerd dat de storing in de wijkcentrale van kpn zat.
Hij heeft mij toen toegezegd dat hij z.s.m. contact op zou nemen met de KPN hierover, enige tijd later kreeg een sms van Telfort dat men mijn verbinding in onderzoek zou nemen en dat men een update binnen 5 werkdagen zou geven over de status van mijn probleem.
Nu hierover heeft hij met geen woord gerept en al met al zit ik hier dus zonder vaste telefoonverbinding en internet.
Afgelopen maandag had ik dezelfde klacht en toen ben ik keurig dinsdagmorgen volgens afspraak teruggebeld echter op dat moment had ik internet en telefonie weer terug en dhr heeft mijn verbinding doorgemeten en alle signalen waren prima.
Omdat dit het Telfort forum is hoop dat een medewerker van Telfort mij z.s.m. terugbelt 

4 reacties

Reputatie 8
Badge +17
De mededeling dat er een storing in de wijkcentrale zou zijn gaat m.i. niet op omdat mijn bovenbuurman via dezelfde wijkcentrale wel gewoon internet + bellen heeft van Telfort !!!!
Reputatie 8
Badge +16
Een storing in een wijkcentrale kan ook betekenen dat er een kruisdraad verkeerd is aangesloten of dat de specifieke poort van de DSLAM waar jij op aangesloten zit problemen geeft. Dan hoeft jouw buurman niet dezelfde problemen te hebben.
Reputatie 8
Badge +17
ty  Frankzi weer wat duidelijker voor mij
Reputatie 8
Badge +17
Zojuist is de dsl lijn in de wijkcentrale kennelijk weer hersteld, ik mag oprecht hopen dat dit dus de 2e keer en tevens laatste keer was binnen 1 week

Reageer