beantwoord

Internet en iTV vallen steeds weg

• 20 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 100 keer bekeken

Mijn internet kastje gaat elke keer uit en dan start ie weer op.
Ik heb alle standaard stappen doorlopen.
Alle kabels gecontroleerd.
Ik heb hem ook al gereset
ik heb een Experia box v8

Heb deze kastje al vanaf 2016
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 21 augustus 2019, 19:30

Dag @Bougrina. Welkom hier op het Forum. Wat uiterst vervelend dat je verbinding zo regelmatig wegvalt. Ik lees dat je je modem al hebt gereset en het stappenplan hebt doorlopen. Heb je de kabel tussen je modem en het aansluitpunt ook al eens vervangen, zoals @jimny zegt? Wat is de lengte van de huidige kabel en is die rechtstreeks aangesloten op het aansluitpunt? Zou je eens foto's kunnen delen waarop die kabel ook zichtbaar is?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je een koperverbinding zo ja vervang dan het aansluitkabeltje max 150 cm eens
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Bougrina. Welkom hier op het Forum. Wat uiterst vervelend dat je verbinding zo regelmatig wegvalt. Ik lees dat je je modem al hebt gereset en het stappenplan hebt doorlopen. Heb je de kabel tussen je modem en het aansluitpunt ook al eens vervangen, zoals @jimny zegt? Wat is de lengte van de huidige kabel en is die rechtstreeks aangesloten op het aansluitpunt? Zou je eens foto's kunnen delen waarop die kabel ook zichtbaar is?
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Bougrina. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik ga er daarom van uit dat het probleem inmiddels (via een andere weg) is opgelost. Mocht je toch nog ergens hulp bij nodig hebben, dan lees ik het graag.

Reageer