beantwoord

Internet en Interactieve tv ineens uitgevallen

• 3 november 2014
  • 5 reacties
  • 207 keer bekeken

Gisteravond viel ineens Internet en Interactieve tv uit. Beiden hebben het na de verhuizing (2 weken geleden) gewoon prima gedaan en nu ineens is alles weggevallen. Alle lampjes op het modem branden gewoon zoals ze moeten branden. Ik had de hoop dat dit vanmorgen weer verholpen zou zijn, maar helaas niet dus. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Of is er een storing bekend in De Meern e.o.?

Reactie zijn welkom (zeker van de webcare)!
icon

Beste antwoord door Cor1979 14 november 2014, 08:40

Beste Matthijs en Stephen, dank voor de hulp in deze. We hebben dit probleem gelukkig op kunnen lossen door zelf eea te proberen. 6x reset en alle stekkers er voor 30sec uit en weer erin heeft uiteindelijk geholpen... althans, toen deed hij het weer.
Dit topic kan wat mij betreft dus worden gesloten en evt. verwijderd.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge +2
Storingen staan op de Website. Indien er daar geen storing staat kan je het beste de klantenservice contacteren om te vragen of er iets speelt en hen mee te laten kijken/denken voor een oplossing. Het nummer is 0900-9596.
Dank Matthijs1986. We zullen dit oppakken en hopelijk biedt dit soelaas. Internet zou het inmiddels weer doen, maar tv was nog niet helemaal lekker. Zou te maken hebben met de draadloze oplossing, welke niet van Telfort is. En dus kunnen zij daar niets aan doen... We puzzelen nog even zelf verder dus....
Reputatie 8
Badge +16
@Cor1979,

Welkom op het forum. :)

Excuses voor de late reactie. Kun je inmiddels zonder problemen weer gebruik maken van internet en Interactieve TV? Ik lees dit graag van je.

@Matthijs1986,

Bedankt voor je reactie. :)

Stephen
Beste Matthijs en Stephen, dank voor de hulp in deze. We hebben dit probleem gelukkig op kunnen lossen door zelf eea te proberen. 6x reset en alle stekkers er voor 30sec uit en weer erin heeft uiteindelijk geholpen... althans, toen deed hij het weer.
Dit topic kan wat mij betreft dus worden gesloten en evt. verwijderd.
Reputatie 8
Badge +16
@Cor1979,

Graag gedaan en fijn om te lezen dat het weer werkt. 🙂
Mocht je weer problemen ervaren met je verbinding dan graag even deze checklist doorlopen. Mocht het probleem dan nog steeds niet zijn opgelost dan vernemen wij graag je bericht. :)
Topic gaat bij deze op slot.

Stephen