beantwoord

Internet dus ook tv valt iedere dag weg.

• 11 augustus 2019
  • 9 reacties
  • 191 keer bekeken

Sinds een kleine 2 maand valt iedere keer m’n tv uit en het internet totaal weg...
Hoe kan dit en kan hier iets aan gedaan worden want word d’r een beetje flauw van 🤦🏼‍♀️
Moet ik een nieuw kastje?
Ligt het aan de kabels?
Iemand enig idee?
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 20 augustus 2019, 18:22

😞 Ik zie het inderdaad. Het lijkt mij een goed idee om eens een ander modem te proberen. ik heb deze dan ook opgestuurd en ontvang je ook binnen twee werkdagen. Ik hoor graag hoe deze het doet.
Bekijk reactie

9 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Ankeeeeeeeee, welkom hier.

Ik lees een wegvallende verbinding. Dat is niet fijn. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je er helemaal flauw van bent.

Ik ben dan ook even in jouw verbinding gedoken. Ik zie zo de wegvallende verbinding niet terug. Alles lijkt goed te gaan. Zou je toch eens een reset van het modem willen uitvoeren? Ik zie dat dat nog niet gedaan is, dus ik ben benieuwd.

Ook ben ik benieuwd hoe het modem is aangesloten op de hoofdaansluiting. Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter?

Ik zag ook dat je nog een oudere tv-ontvanger hebt. Deze heb ik vervangen voor een nieuwere versie welke ook de mogelijkheid heeft voor Netflix. Deze ontvang je binnen twee werkdagen.
Reputatie 8
Badge +11
De nieuwe ontvanger komt morgenvroeg. De oude mag dan inderdaad terug. Op deze pagina vind je het retoursadres.

Ik zie ook dat je de reset hebt uitgevoerd. Ik ben nu heel benieuwd of dat verbetering gaat geven. Ik hoor het graag van je.
Hoi Bart,

Ik heb even gekeken of ik een splitter er tussen heb maar in zoverre ik zie niet. Gewoon met een ronde kabel.

nieuwe ontvanger zou fijn zijn, en handig met Netflix! Die is zeker welkom, moet ik die oude dan terug sturen?

Ik zal het modem morgen gaan resetten maar dat heb ik eerder ook wel eens gedaan maar zonder resultaten.

Groetjes Anke.
Reputatie 8
Badge +17
Welk modem en verbinding heb je precies
Nou hij doet het weer nog niet uitgevallen met het nieuwe modem dus hopelijk lag het daar aan! 🙌🏻 Bedankt voor de service
Reputatie 8
Badge +11
😞 Ik zie het inderdaad. Het lijkt mij een goed idee om eens een ander modem te proberen. ik heb deze dan ook opgestuurd en ontvang je ook binnen twee werkdagen. Ik hoor graag hoe deze het doet.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is super om te lezen! Heel veel plezier van de diensten gewenst en mocht er weer iets zijn laat het dan weten. Fijn weekend.
Reputatie 8
Badge +11
Heb je na de reset nog weer problemen ervaren?
Hoi!
ja gisteren was het weer zover hij viel weer uit...

Reageer