beantwoord

Internet doet het niet (Zyxel modem)

• 15 september 2019
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Al regelmatig had ik wat problemen met tv kijken. Nu heb ik al een week gedoe met internet. Ik krijg geen Wi-Fi verbinding. Aan/uit zetten helpt niet, resetten helpt niet. Zou t modem aan vervanging toe kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 16 september 2019, 09:07

Goedemorgen @MarliekeC, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Niet fijn dat je steeds meer problemen met de verbinding hebt. Ik ben het eens met jimny, het lijkt erop dat het modem aan het einde van zijn Latijn is.

Daarom heb ik direct een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Wat je nog kunt proberen is het aansluitkabeltje vernieuwen maar eerlijk gezegd denk ik dat Zyxel modem defect is, vul je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer en klantnummer dan ziet webcare wie je bent na het weekend
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @MarliekeC, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom! Niet fijn dat je steeds meer problemen met de verbinding hebt. Ik ben het eens met jimny, het lijkt erop dat het modem aan het einde van zijn Latijn is.

Daarom heb ik direct een nieuw modem voor je aangevraagd! Deze ontvang je zo snel mogelijk thuis, binnen enkele werkdagen. Laat je weten wanneer je 'm ontvangen hebt en of alles is gelukt?

Reageer