beantwoord

internet doet het niet

  • 2 november 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

Beste Telfort

 

Mijn internet valt steeds weg. Ik heb het moedel v8. Moet ik een nieuwe aanvragen of is er iets te doen om het te verbeteren. 

icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 6 november 2019, 19:39

@Yukselbolat42 heb je een oplossing gevonden? Ik heb namelijk geen reactie meer van je gehad. Mocht ik toch nog kunnen helpen, dan hoor ik dat graag. 

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Yukselbolat42  reset het modem eens met een paperclip zolang ingedrukt houden totdat een of meer lampjes gaan knipperen, dan loslaten en wachten totdat de modem weer in bedrijf is.

Gaat het nu beter?

 

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Yukselbolat42, welkom hier. 

Ik ben meteen in jouw verbinding gedoken. Ik meet de verbrekingen inderdaad terug. :( Kun je mij vertellen hoe het modem is aangesloten op het hoofdaansluitpunt in de woning? Is dat met een ronde kabel van maximaal 1,5 meter zonder splitter? En zou je de reset willen uitvoeren die JanD al beschrijft. Ik hoor graag hoe het daarna gaat. 

Reputatie 8
Badge +11

@Yukselbolat42 heb je een oplossing gevonden? Ik heb namelijk geen reactie meer van je gehad. Mocht ik toch nog kunnen helpen, dan hoor ik dat graag. 

Reageer