beantwoord

Internet afgesloten

• 15 juli 2019
  • 5 reacties
  • 79 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen ik heb sinds maandag 8 juli geen internet maar wel tv , omdat ik een betaling open had staan van €1,98,- ... nu inmiddels betaald alleen zijn we een week verder en heb ik nog geen internet ...
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 juli 2019, 14:08

Hallo @Telfortgebruiker1230, in dit geval zal het terugzetten naar de fabrieksinstellingen niet helpen. Achter de schermen stond er namelijk nog een melding over de betaling. Die melding is niet terecht, dus die heb ik weg laten halen. Je zult daardoor nu weer op het internet kunnen.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Telfortgebruiker1230 , als je wel TV hebt, heb je ook internet, of gebruik je soms Digitenne?
Als je TV via het modem loopt heb je dus internet. Je zou je modem eens opnieuw op kunnen starten of terugzetten naar fabrieksinstellingen zodat de modem de nieuwste gegevens binnenhaalt.
Reputatie 1
Hallo @Telfortgebruiker1230 , als je wel TV hebt, heb je ook internet, of gebruik je soms Digitenne?
Als je TV via het modem loopt heb je dus internet. Je zou je modem eens opnieuw op kunnen starten of terugzetten naar fabrieksinstellingen zodat de modem de nieuwste gegevens binnenhaalt.

Heel erg bedankt voor je reactie! Ik heb alleen geen idee hoe he een modem terugzet naar fabriekinstellingen...
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Telfortgebruiker1230, in dit geval zal het terugzetten naar de fabrieksinstellingen niet helpen. Achter de schermen stond er namelijk nog een melding over de betaling. Die melding is niet terecht, dus die heb ik weg laten halen. Je zult daardoor nu weer op het internet kunnen.
Reputatie 1
Bedankt ! ik heb het gecheckt en het werkt allemaal weer!
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan! Fijn dat het weer werkt, veel plezier en als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je me te vinden.

Reageer