beantwoord

internet afgesloten

• 7 april 2014
  • 4 reacties
  • 1961 keer bekeken

Goedemorgen,

Ik ben afgesloten van internet ivm openstaande rekening.
Heb net gebeld dat deze rekening a 61,05 euro reeds 1 april voldaan is. En ik dus ten on rechte ben afgesloten. Meneer v.d. klantenservice bevestigde idd mijn betaling, maar .....

" Mevrouw, u bent afgesloten omdat er een bedrag openstaat per 28 maart, deze incasso is niet gelukt. Dus daarom bent u afgesloten"

Ik wist niet wat ik hoorde ... vertelde ook dat dat niet helemaal ok zou zijn en dat het zeker niet de werkwijze is van Telfort. Dat na een mislukte incasso er altijd een 2e poging gedaan word enz enz ... dus wat hij zei totale onzin was.

Mijn verbinding v.d. telefoon is heel slecht en heb het gesprek moeten beëindigen. (Ligt aan mijn telefoon) Ik ben erg afhankelijk voor werkzaamheden van internet. Ik kan nu dus niet werken. Terwijl ik dus m.i.z. onnodig ben afgesloten.

Ons klantnr is TVBUVHXP66
Hopelijk word ik z.s.m. weer aangesloten.

Met vriendelijke groet,
Natasja Koppen
icon

Beste antwoord door Jeroen 7 april 2014, 14:48

@candygirl,

Ik zie dat eerder de factuur van 28-01-2014 openstond en deze inmiddels voldaan is. Indien je bent afgesloten wegens een openstaande factuur dan dient zowel de openstaande factuur als de reguliere factuur voldaan te worden voordat de verbinding weer wordt geactiveerd. Ik zie dat de factuur van 28-03-2014 nog openstaat, zodra dit bedrag is voldaan en is verwerkt (hou rekening met een verwerkingstijd bij de bank) dan wordt de verbinding automatisch binnen 4 werkdagen geactiveerd.

Jeroen
Bekijk reactie

4 reacties

Badge +2
Je wordt pas afgesloten indien er meerdere betalingen niet zijn binnengekomen. Als de rekening van februari op 28 maart open stond kan het zo zijn dat Telfort je pas deblokkeert zodra alle openstaande facturen (dus ook die van 28 maart) betaald zijn. Daarnaast dien je rekening te houden met enkele dagen verwerkingstijd. Last but not least; als je geblokkeerd staat kan je jezelf alleen laten deblokkeren door te bellen.
Ik heb aan de voorwaarden voldaan qua betaling a 61.05 euro. Bedrag van 28 maart weet ik geeneens (was ten tijde van melding Telfort nog niet aan de orde) . Heb v.d. maart factuur nog geeneens sms of mail gehad . vind het een kromme beredenering. . Dat ik nu hemel en aarde moet bewegen om weer aangesloten te worden. Tuurlijk was ik in eerste instantie in gebreke ...

Maar kan met mobiel niet bellen naar 0900 nummers ... en bank zaken kan ik ook niet mobiel uitvoeren. Mijn telefoon thuis stoort als een malle ...

Internetbankieren heb ik toch echt internet voor nodig. Vertel het mij maar ... moet ik weer bellen?
Badge +1
@candygirl,

Ik zie dat eerder de factuur van 28-01-2014 openstond en deze inmiddels voldaan is. Indien je bent afgesloten wegens een openstaande factuur dan dient zowel de openstaande factuur als de reguliere factuur voldaan te worden voordat de verbinding weer wordt geactiveerd. Ik zie dat de factuur van 28-03-2014 nog openstaat, zodra dit bedrag is voldaan en is verwerkt (hou rekening met een verwerkingstijd bij de bank) dan wordt de verbinding automatisch binnen 4 werkdagen geactiveerd.

Jeroen

Reageer