beantwoord

Internet

• 23 augustus 2019
  • 14 reacties
  • 301 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb geen internet . Ik heb alle rekeningen betaald, kun julie mijn internet terug verbinden?
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 29 augustus 2019, 08:44

Hoi @Nandorp, ik zie inderdaad dat er een monteur is aangestuurd. Die is wel bezig geweest, maar hij is niet bij jou geweest. Volgens zijn notitie kon hij je niet bereiken. Wel heeft hij in de centrale een aanpassing gedaan en daarna kreeg hij weer signaal. Als ik de verbinding nu vanaf hier nakijk krijg ik ook weer verbinding met met modem. Werkt de verbinding nu ook weer voor jou?
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Heb je handmatig de openstaande facturen betaald dan kan het tot 5 werkdagen duren voordat je weer bent aangesloten
Reputatie 1
kan het een beetje sneller worden gedaan?
Je kan het proberen via de klantenservice.
Geen idee of ze wat kunnen bespoedigen.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Nandorp, afgesloten zijn is nooit prettig natuurlijk. Was je afgesloten vanwege een openstaande rekening, of werkte het door een andere reden niet?
Als het wel door een factuur kwam, hangt het inderdaad af van de manier waarop je betaalt hebt. Zoals jimny al zegt kan een handmatige betaling tot 5 werkdagen duren en dat kan niet versneld worden. Als het via een iDEAL link is gedaan (die kunnen wij sturen of krijg je op de meldingspagina van de afsluiting) kan het binnen enkele uren weer aangesloten worden.
Als je naast de reden van geen internet ook jouw forumprofiel kunt aanvullen met de postcode en huisnummer kan ik met je meekijken. Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Ik betaald via IDEAL.
ik heb mijn postcode en huisnummer in het forumprofiel gezet.
Alvast bedankt
Reputatie 8
Badge +11
Dank voor de gegevens @Nandorp, daarmee ben ik meteen gaan kijken en de betaling is ontvangen en verwerkt. Ook in het technische systeem staat dat de blokkade daarvoor weer opgeheven is, dus bij deze kunnen we de facturen links laten liggen aangezien alles daar klopt.

Wel speelt er een heel ander iets, als ik contact zoek met de modem krijg ik namelijk de melding dat dat niet lukt. Hoe is de Experia Box aangesloten op het IS/RA-punt (hoofdaansluitpunt)? Zit hier een platte of ronde kabel tussen, gaat deze direct zonder andere kastjes er tussen en hoe lang is deze?
Reputatie 1
it is a round cable or approximately 4 meters long. Just to be on the safe side, I don't live at ***

Admin: adres verborgen i.v.m. privacy
Reputatie 8
4 meter "telefoondraad" is te lang voor een stabiele verbinding.
Alleen als de bekabeling aan bepaalde specificaties voldoet, kun je die lengte inzetten.
Zie algemene info < HIER > en vervolgreacties.
Reputatie 1
Nu is 50 cm maar werkt niet
Reputatie 8
Badge +11
Wat werkt er precies niet? Om te kunnen helpen hebben we zoveel mogelijk informatie nodig. Welke lampjes geeft de modem met de kortere kabel, probeer je het via een kabel of draadloos te testen bijvoorbeeld?
In je vorige reactie zei je ook dat je niet woont op het adres in je profiel, is dat wel het adres waar we het over hebben dan of gaat het over een ander adres? Dat adres is het enige wat ik van je heb dus daar had ik gekeken. Als het om een ander adres gaat kan je die ook aan je forumprofiel (niet hier als reactie) toevoegen, bijvoorbeeld onder "Extra informatie". Dan kan ik daar ook kijken.
Reputatie 1
ik belde gisteren klantenservice en beloofde me vandaag een monteur, maar ik wacht nog steeds op hem. Volgens de klantenservice is er een probleem met de stroomvoorziening buiten mijn huis .... Om je te antwoorden, heb je geen verbinding, op de router knippert alleen de voedingslamp en de draadloze lamp.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Nandorp, ik zie inderdaad dat er een monteur is aangestuurd. Die is wel bezig geweest, maar hij is niet bij jou geweest. Volgens zijn notitie kon hij je niet bereiken. Wel heeft hij in de centrale een aanpassing gedaan en daarna kreeg hij weer signaal. Als ik de verbinding nu vanaf hier nakijk krijg ik ook weer verbinding met met modem. Werkt de verbinding nu ook weer voor jou?
Reputatie 1
It now works perfectly. Thanks everyone
Reputatie 8
Badge +11
Goed om te lezen dat het is opgelost @Nandorp, dat is fijn! Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden, we helpen je graag 🙂

Reageer