beantwoord

Internet

• 15 juni 2019
  • 14 reacties
  • 147 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ik wil het hier toch nog even neer leggen.
Ik ben deze week weer aangesloten op internet de monteur van Gideon kwam aan de deur hield een kasje in zijn hand ik vraag hem waar is het installatie pakket hij zo ik weet nergens wat van.
En zeg ook tegen hem dat ik heb gevraagt dat alles aangesloten moet worden mij niets van bekend en kabels weg werken hij zei ik kan je wel kabels geven wat ik ook van hem heb gekregen.
Het ging er mij om ik kan niet op mijn knieen liggen door Artrose en dat alles weg gewerkt zou worden.
Hij is zeggen en schrijven binnen 5 minuten weer weg kreeg 2 kabels en moest er maar een koppelstukje tussen doen.
Heb wel tegen hem gezegd dat ik het liefst een volle lengte heb en geen koppelstokjes er tussen dan kan ik ook wel met een kroonsteentje werken. Ik ben er meer dan een dag mee bezig geweest om alles aan tesluiten en kabel weg werken wat door de monteur zou gedaan worden!!!!!
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 juni 2019, 09:12

Hoi @Sip2608, Ik lees dat de Guidion monteur is geweest om jouw aansluiting aan te sluiten. Dit was een verhuizing toch? Want dan krijg je geen nieuw installatiepakket, dan dient de apparatuur meegenomen te worden. Vandaar dat hij zo ook niets wist.

Daarbij is het wel zo dat hij alles moet aansluiten. Hij zal alleen de kabels niet wegwerken. Hij legt ze langs de plint. Het wegwerken dien je zelf te doen. Maar ik begrijp dat je alles zelf moest doen. Dat hoort natuurlijk niet, excuses daarvoor. Want ik kan mij goed voorstellen vanwege de Artrose dat het je veel moeite kost. :(

Begrijp ik nu dat wel alles werkt? Zo niet, dan hoor ik dat graag.
Bekijk reactie

14 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Sip2608, Ik lees dat de Guidion monteur is geweest om jouw aansluiting aan te sluiten. Dit was een verhuizing toch? Want dan krijg je geen nieuw installatiepakket, dan dient de apparatuur meegenomen te worden. Vandaar dat hij zo ook niets wist.

Daarbij is het wel zo dat hij alles moet aansluiten. Hij zal alleen de kabels niet wegwerken. Hij legt ze langs de plint. Het wegwerken dien je zelf te doen. Maar ik begrijp dat je alles zelf moest doen. Dat hoort natuurlijk niet, excuses daarvoor. Want ik kan mij goed voorstellen vanwege de Artrose dat het je veel moeite kost. :(

Begrijp ik nu dat wel alles werkt? Zo niet, dan hoor ik dat graag.
Reputatie 1
Badge
Ja alles werkt nuomdat ik het zelf heb moeten aansluiten terwijl ik het heb aangegeven dat dit gedaan moet worden.
Ik moest op mijn achterste over de vloer gaan omdat mijn knieen en rugdoor artrosen kapot zijn vandaar dat ik dit had gevraagd om de kabels weg te werken, en niet dat ik 2 bosjes kabels kreeg waar ik maar een koppelstuk tussen moest zetten.
Reputatie 3
Badge
Daarbij is het wel zo dat hij alles moet aansluiten.

Zoals ik bij mijn verhuizing heb mogen ervaren denken sommige monteurs daar anders over .....
Reputatie 1
Badge
Hij heeft ook de aansluiting gedaan klot het was klick en dat was het!
Heb zelf een stroom aansluiting moeten maken omdat dit niet in de meterkast zat dus dat heb ik hem ook nog uit handen genomen.
Maar wel jammer dat dit zo heeft moeten zijn dat hij er zo vanaf is gekomen!

Maar het werkt en heb het zelf verder aan moeten sluiten. klaar is het nu voor mij!
Maar hoop niet dat er een rekening achter aan komt dat ik moet betalen voor het niet uitgevoerde diensten van Gideon.!!
Reputatie 3
Badge
Een stroomaansluiting maken valt niet onder de standaard werkzaamheden van de monteur. Wel onder extra werk en dat moet worden betaald.
Reputatie 1
Badge
Haha ik heb niet gezegd dat ze dit zouden moeten uitvoeren.
Maar dat ik het zelf al klaar heb gemaakt zodat het werkend te krijgen..
Maar goed ik stop met deze topick het is klaar en uit.
Reputatie 8
Badge +11
Het is niet helemaal gegaan zoals verwacht, dat is jammer. Zoals aangegeven hoort het wegwerken van de kabels niet bij het werkpakket van de monteur, in overleg is misschien soms wel iets mogelijk, maar in jouw geval heeft het anders uitgepakt jammer genoeg.

Blij om te lezen dat alles nu wel werkt. Er zal geen rekening achterweg komen hoor. Daar hoef je je niet druk om te maken.

Je geeft ook aan het achter je te willen laten. Dan doen we dat. Wanneer je andere vragen krijgt, laat het ons dan vooral weten.

Reageer