beantwoord

Internet

• 22 december 2018
  • 3 reacties
  • 152 keer bekeken

Help wat moet ik doen? Ik heb mijn Expedia box v10 proberen aan te sluiten maar het lampje van internet gaat niet aan en het lampje van service blijft rood. Dus wat moet ik doen
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 23 december 2018, 09:05

Hoi Stijn1223, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan geen verbinding te hebben, het serviceslampje brandt rood. Dat betekent dat er iets niet goed is met de verbinding. Alleen wat? Ik heb daarom meteen meegekeken. Ik zie dat het om een nieuwe VDSL aansluiting gaat welke al actief is.

Ik zie sinds gisteren ook een modem aangesloten en een actieve lijn. Volgens mij werkt het nu helemaal. Zo niet, dan horen wij dat graag.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Betreft dit een nieuwe aansluiting?
Zo ja, wat is de datum waarop je verbinding actief zou moeten zijn?

Vul alvast je klantnummer in in je forumprofiel.
Dan kan een webcare medewerker direct jouw gegevens er bij pakken.
Reputatie 8
Badge +17
Welke verbinding gaat het om glas of koperverbinding
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Stijn1223, welkom bij ons op het Forum. Je geeft aan geen verbinding te hebben, het serviceslampje brandt rood. Dat betekent dat er iets niet goed is met de verbinding. Alleen wat? Ik heb daarom meteen meegekeken. Ik zie dat het om een nieuwe VDSL aansluiting gaat welke al actief is.

Ik zie sinds gisteren ook een modem aangesloten en een actieve lijn. Volgens mij werkt het nu helemaal. Zo niet, dan horen wij dat graag.

Reageer