beantwoord

Interactieve tv zonder xperia box?

• 28 november 2017
  • 1 reactie
  • 193 keer bekeken

Hoi,

Op dit moment ben ik druk bezig met een verhuizing. Ik zit bij een andere isp, maar ben van plan over te stappen op telfort. Graag wil ik een vlan switch en een eigen router aansluiten in mijn netwerk. Dit, zodat ik minder vertraging heb. Nou weet ik niet of dit kan in combinatie met de interactieve tv. Mijn ouders kijken namelijk iedere dag een serie. Voor zover ik weet heeft de hmd2260 (kastje van de TV) verbinding nodig met de experia box om de interactieve tv te laten werken, maar dit weet ik niet zeker.
Heeft iemand enig idee of dit mogelijk is?

Groet,

Rik
icon

Beste antwoord door Stephen 29 november 2017, 16:26

Hallo Rik, welkom op het forum! Je kunt bij Telfort alleen gebruikmaken van Interactieve TV als je ook internet afneemt. Het is dus niet mogelijk om alleen gebruik te maken van Interactieve TV. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Rik, welkom op het forum! Je kunt bij Telfort alleen gebruikmaken van Interactieve TV als je ook internet afneemt. Het is dus niet mogelijk om alleen gebruik te maken van Interactieve TV. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Reageer