beantwoord

Interactieve TV stoort sinds een paar dagen

• 24 oktober 2017
  • 15 reacties
  • 254 keer bekeken

Reputatie 1
IK heb al een paar dagen storing, op mijn tv staat steeds de melding druk op een andere kanaal en weer terug, maar dag werkt niet. Internet en telefoon werken ook niet, dus is het niet alleen een kwestie van de tv. Ik moet elke keer resetten en dan doet alles het weer. Is er iemand die mij kan vertellen wat hier aan de hand kan zijn? Alvast bedankt.

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topic.
icon

Beste antwoord door hanneke31 25 oktober 2017, 19:06

Hallo Cindy, ik heb meer contact gehad bij je collega's, maar het werd me veel te technisch qua handelingen die zij aandroegen. Ik had tot vanmiddag nog steeds dezelfde storing, was het zat, en heb die WIFI aansluiting eraf gehaald,, en heb nu de tv via de kabel aangesloten, tot nu toe draait alles weer zoals het hoort, ik zal het afkloppen, maar bedankt voor je reactie. Groetjes Hanneke
Bekijk reactie

15 reacties

Wat reset je, en op welke manier?
Heeft het langere tijd wel goed gewerkt?

Hier de goede manieren om je modem, en daarna je ontvanger te resetten
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
En daarna
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/reset-de-tvontvanger.htm
Reputatie 1
Ik sluit alles helemaal af, wacht 10 tellen en sluit weer aan, dan werkt het weer, maar komt paar keer per dag voor, en dit al een paar dagen. Ik hoop dat ik zo duidelijk ben, en dank je voor je snelle reactie
Reputatie 1
ik ga het proberen, maar moet alleen even weten of ik box V8 of V10 heb
Staat op het modem.
Resetten is echt wat anders dan uit/aan.
Geldt ook voor de ontvanger.
Succes!
Reputatie 1
'de tv loopt nu, dus ik hoop dat het daarna ok is, dank je wel Nelly. groetjes Hanneke
Als het resultaat niet een 100% goed werkend internet en tv is, kom je gewoon hier terug.
Zijn genoeg mede-forummers die je willen helpen.
Reputatie 1
nu dat ik net heb gezegd dat alles weer werkt, heb ik nu weer diezelfde storing, word er een beetje moedeloos van
Reputatie 1
ik ben dus terug in de hoop dat er nog een andere optie is, om dit te verhelpen
En het heeft eerder wel goed gewerkt?
Het kabeltje tussen het isra punt en het modem al eens vervangen?
Welke ledjes branden er op je modem als alles uitvalt?
Reputatie 1
ik ben vanaf juni bij jullie aangesloten, de kpn heeft hier de telefoonaansluiting gedaan, dus ik zou echt niet weten wat een isra aansluiting is, en ik kom er ook liever niet aan, omdat ik daar echt geen verstand van heb, en de zaak misschien nog meer verstoor.
Ik heb ook niet opgelet welke lichtjes er nog branden als alles uitvalt. Op dit moment heb ik de boel weer aan de praat gekregen, ik ga nu sluiten, en dan wacht ik morgen weer af, of er opnieuw een storing komt, en dan zal ik gelijk op de lampjes letten, en kom ik hier weer terug. Hartelijk dank voor al je antwoorden.
Reputatie 6
Badge +7
Hallo Hanneke, fijn dat nelly je al zo'n eind op weg helpt in dit topic. Hopelijk blijft het nu goed werken. Zo niet, dan zien we je vanzelf weer terug 🙂.
Reputatie 1
Hallo Cindy, ik heb meer contact gehad bij je collega's, maar het werd me veel te technisch qua handelingen die zij aandroegen. Ik had tot vanmiddag nog steeds dezelfde storing, was het zat, en heb die WIFI aansluiting eraf gehaald,, en heb nu de tv via de kabel aangesloten, tot nu toe draait alles weer zoals het hoort, ik zal het afkloppen, maar bedankt voor je reactie. Groetjes Hanneke
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Hanneke, via de kabel heb je veel minder stoorzenders, dus waar mogelijk is het altijd aan te raden om dingen bekabeld aan te sluiten 🙂. Dat is een stuk stabieler. Laat je het weten of het met de kabel goed blijft gaan? Als je weer strubbelingen hebt, meld je hier dan gerust weer.
Reputatie 1
Hoi Cindy, ja ik heb erover gelezen dat het toch minder storing geeft, de monteur zei toen bij aansluiting dat het niets uitmaakte, vandaar ik ervoor ging. IK ben blij dat ik het voor elkaar heb gekregen, en ja , als het weer niet goed gaat meld ik me graag bij jullie. Dank je wel
Reputatie 6
Badge +7
Heel begrijpelijk dat je daarop af bent gegaan, dat zou ik ook doen 😉. Excuses dat dat niet duidelijk is geweest bij het aansluiten van alles.

Reageer