beantwoord

installeren nieuwe aansluiting

• 31 mei 2019
  • 5 reacties
  • 97 keer bekeken

Ik krijg maandag a.s. (3-6) een monteur over de vloer die mijn vernieuwde aansluiting komt installeren, dit is ruim 5 weken terug afgesproken.
Afgelopen week heb ik de herrinneringsmail/bevestigingsmail hierover ontvangen. Hierin wordt ook aangegeven dat het nieuwe installatiepakket ongeveer een week vooraf wordt geleverd. Ik heb tot op heden (vrijdag 31-5 12:00) nog niets ontvangen.
Ik zou het vervelend vinden wanneer er maandag een monteur komt die niets heeft om te installeren. kan iemand hier meer duidelijkheid over geven?

B.v.d. sjacco
icon

Beste antwoord door sjacco 31 mei 2019, 12:28

Hoi,
Heb zojuist gebeld naar Telfort en volgens hun gegevens wordt het installatiepakket vanmiddag tussen 14:50 en 16:50 bezorgt.
Nog even geduld dus.

bedankt
Bekijk reactie

5 reacties

Deze zou er dan toch moeten zijn of uiterlijk vandaag of morgen moeten arriveren.
Het belangrijkste de NT zal de monteur bij zich hebben, de rest is afhankelijk van eigen handigheid een kwestie van aansluiten en aan zetten.

Voor de duidelijkheid het gaat om de omzetting van het glasvezel systeem?
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @sjacco , voor het snelste antwoord kun je het beste even met Telfort bellen.
Hoi,
Heb zojuist gebeld naar Telfort en volgens hun gegevens wordt het installatiepakket vanmiddag tussen 14:50 en 16:50 bezorgt.
Nog even geduld dus.

bedankt
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @sjacco , mooi dat je nu weet waar je aan toe bent.
Laat s.v.p. na afloop van de installatie door de monteur even weten of alles werkt zoals het moet.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @sjacco, heb je het pakket ontvangen? Ik wilde namelijk meekijken, maar ik zie geen gegevens in jouw profiel. Ik hoor in ieder geval graag hoe het bezoek maandag verloopt.

Mocht er nog iets zijn, dan hoor ik dat uiteraard ook graag. Zou je dan ook jouw profiel willen voorzien van gegevens, dan kan ik meteen meekijken indien nodig.

Reageer