beantwoord

Installatiepakket nog niet ontvangen, oud naar nieuw glasvezel

• 23 januari 2019
  • 36 reacties
  • 730 keer bekeken

Toon het eerste bericht

36 reacties

@Galdor68 Teltec monteur is al geweest en de Guidion monteur komt tussen 16.00 en 20.00. Alleen nog geen duidelijkheid over installatiepakket. Volgens een telfort medewerker van de klantenservice ( ik heb zelf maar weer gebeld) zou het pakket klaar liggen om op gehaald te worden door postnl. Hij kon alleen niet vertellen hoelang het zou duren voordat het geleverd zou worden. Gelukkig zit ik niet vast aan een nieuw contract.
@Natasja - Telfort jammer dat een simpele handeling zoals het verzenden van een installatiepakket tegen gehouden word door achterliggende systemen. Alle afspraken waren ruim van te voren al gepland. Er zou dus geen reden mogen zijn waarom er geen installatiepakket op tijd is geleverd. Maar ik wil best nog tot morgen wachten. Als ik dan nog geen track & trace code heb ontvangen zal ik op zoek gaan naar een andere provider.
De monteurs zijn langs geweest. De lijn staat open. Alleen nog steeds geen Experiabox. Wanneer kan ik deze verwachten? Er zijn wel verschillende redenen gegeven waarom ik de experiabox nog niet heb ontvangen, maar een antwoord op mijn vraag wanneer wel krijg ik helaas niet.
Het is erg storend dat de medewerkers van de klantenservice zeggen dat het klaar staat om verzonden te worden en de forum medewerkers iets anders zeggen.
Graag wil ik weer snel gebruik maken van internet.
Reputatie 8
Badge +17
Zijsprongetje, heb je al een post.nl account aangemaakt waarin je kunt zien of er vandaag een pakket bij je wordt aangeboden, je hoeft daarvoor geen track & tracé code te hebben
Blijft slordig dat er zoveel onduidelijkheid is.
@jimny Er is geen pakket aangeboden op postnl.
Helaas werkt dat bij mij ook niet naar behoren. Als ik niet zelf een t&t code invoer komt er geen notificatie. Ik heb alles aan toch alleen notificaties van briefpost.

*edit of topic*
Ik heb het over de app mischien dat de website het beter weergeeft.
Als de bezorgers dan ook nog eens zelf tekenen en bij buren afgeven gaat er serieus iets mis.
Reputatie 8
Badge +17
Bij mijn post.nl kan ik altijd zien of er een pakket onderweg is, maar dat is dus niet altijd zo.
En zolang het pakket niet bij post fysiek aangeboden is vrees ik het ergste voor je
Na iets meer duidelijkheid (of tewel geen levering van het installatiepakket) heb ik net mijn contract op gezegd. Ga overstappen naar de concurrent. Dag Telfort.
Reputatie 8
Badge +10
Hi Pmarchis, wat jammer om te lezen dat het niet vrijdag geregeld is, ondanks de pogingen van Natasja en mij om dit voor elkaar te krijgen.

Het modem is nu onderweg zie ik, en de verbinding is vandaag klaar voor gebruik. Ik zie ook dat je contact hebt gehad met de afdeling die over de contracten gaat, en dat je de kosten terug krijgt over de dagen dat je verbinding niet heeft gewerkt. Als je vragen hebt, of hulp nodig hebt bij de installatie, laat het dan vooral weten. Ik help je graag waar ik kan.
@Alexandra - Telfort ik denk niet dat ik de modem ga gebruiken. Aangezien ik ook niet zoveel vertrouwen heb in de overgang naar KPN ben ik over gestapt naar Ziggo. Dus ik zal alle apparatuur die ik heb terug sturen naar het retouradres.
Reputatie 8
Badge +10
Ik vind het jammer dat je bij ons weg gaat, maar ik begrijp het. Als ik iets voor je kan doen, dan weet je me te vinden.

Reageer