beantwoord

Instabiele verbinding glasvezel

  • 1 maart 2017
  • 9 reacties
  • 221 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb al de hele dag geen goede verbinding met vast internet, glasvezel. Vanmorgenvroeg helemaal geen verbinding meer, en nu kan ik veel sites op internet niet bereiken, modem etc al meerdere keren uit en aangezet, niks helpt, wat is er aan de hand??
icon

Beste antwoord door edjepetje65 1 maart 2017, 15:04

Nu heb ik weer wel verbinding! Dank voor jullie reacties!
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor de snelle reactie. Laten we hopen dat dit ook zo blijft. :)
Mocht je toch weer problemen ervaren met je verbinding dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.

Op dit topic plaats ik een slotje.
Reputatie 1
Hallo edjepetje65, welkom op het forum! Functioneert je verbinding nog steeds naar behoren? In afwachting van jouw reactie.

Dank voor je reactie, ja werkt weer prima!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo edjepetje65, welkom op het forum! Functioneert je verbinding nog steeds naar behoren? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
Nu heb ik weer wel verbinding! Dank voor jullie reacties!
Reputatie 1
Ik pc eventueel rechtstreeks aansluiten, het gekke is dat ik soms wel verbinding heb, mail doet het ook, maar als ik bijvoorbeeld op de site van tmobile kijk dan gebeurt er niets meer
Reputatie 8
Badge +18
Ken je glasvezel kastje niet maar kun je een pc rechtstreeks aansluiten op dit kastje
Reputatie 8
Helaas kan ik je niet verder helpen.
Maar afwachten op webcare of sneller contact via Telfort twitter of facebook (onderaan de pagina).
Reputatie 1
Modem niet alleen uit/aan zetten, maar een keer een reset met omgevouwen paperclip in reset-gaatje achter in de modem/router voor 10 seconden, totdat de LED lampjes voorop van status wisselen.

Dank je! Echter ik heb een ouder type modem, nog van lijbrandt, geloof niet dat dit hier mogelijk is
Reputatie 8
Modem niet alleen uit/aan zetten, maar een keer een reset met omgevouwen paperclip in reset-gaatje achter in de modem/router voor 10 seconden, totdat de LED lampjes voorop van status wisselen.