beantwoord

Instabiel internet

  • 8 december 2015
  • 9 reacties
  • 698 keer bekeken

Sinds de laatste firmware update,gebeurt er dit met mijn modem.
Binnen 2 dagen loopt het modem vol met FEC-errors,millioenen,dan start het modem opnieuw op,en 2dagen er na,weer het zelfde
en dan weer opnieuw en opnieuw en opnieuw,modem is een Arcadyan V8,,,
Voor de firmware update zeeeeer stabiel internet,jaren lang.
Wie o wie kan mij helpen?????
12/03/2015 13:56:33 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:56:30 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:56:27 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:56:26 DHCP Client: [ATM3]Could not find DHCP daemon to get information
12/03/2015 13:56:23 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:56:20 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:56:17 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:56:14 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:56:14 DHCP Client: [ATM1]Receive Ack from 82.170.155.254,Lease time=7200
12/03/2015 13:56:14 DHCP Client: [ATM1]Send Request, Request IP=82.168.103.47
12/03/2015 13:56:13 DHCP Client: [ATM3]Could not find DHCP daemon to get information
12/03/2015 13:38:01 DHCP Client: [ATM3]Could not find DHCP daemon to get information9:34 DHCP Client: [ATM3]Could not find DHCP daemon to get information
12/03/2015 13:29:31 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:29:28 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:29:25 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:29:22 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:29:21 DHCP Client: [ATM3]Could not find DHCP daemon to get information
12/03/2015 13:29:18 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:29:15 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:29:12 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/03/2015 13:29:09 DHCP Client: [ATM3]Send Discover
12/
icon

Beste antwoord door Stephen 29 december 2015, 20:17

Hallo popie, ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met de helpdesk. Ook heb ik je verbinding bekeken en deze ziet er stabiel uit. Mocht je toch nog een instabiele verbinding ervaren dan verneem ik dit graag van je via een privébericht. Bij deze sluit ik dit topic.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Doe een reset via het verzonken gaatje aan de achterzijde van het modem, wifi e.d. zal je wel opnieuw moeten instellen als je dat zelf aangepast hebt.
Fec errors hebben miz niks van doen met het automatisch herstarten van je modem. Mocht 'n door tuut-tuut geadviseerde reset niks uithalen, dan zou ik 'n vervanging van dat modem nastreven. Deze is mogelijk niet goed geworden.
Tuut-Tuut en Nisan,heb een nieuw modem geinstalleerd,mocht niet baten
Heb ookeen reset gedaan via het kleine gaatje achterop het modem,helpt ook niet.
Ikdenk zelf dat het herstarten van het modem, komt door de vele FEC-errors
Want is het modem opnieuw opgestart,dan heb ik ongeveer 2dagen goed internet,endan komen
er ook weer,millioenen FEC-errors,en start het modem opnieuw op,door de velen FEC-errors.
Bedankt voor het meedenken!!!
Wat zijn de eerste 3 blokken van je ip adres?
Wat zijn de eerste 3 blokken van je ip adres? 82.171.228
82.171.228 telfortuser5012 dat zijn ze
Dit lijkt mij toch een niet goed werkende DHCP server bij Telfort. Heb je al gebeld met Telfort?
Zie ook
https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-verbinding-267/internet-valt-elke-nacht-uit-47282/index3.html
Ik heb nog niet gebeld met Telfort,ga ik zeker doen,bedankt voor het meedenken.
Dan laat ik het even weten.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo popie, ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met de helpdesk. Ook heb ik je verbinding bekeken en deze ziet er stabiel uit. Mocht je toch nog een instabiele verbinding ervaren dan verneem ik dit graag van je via een privébericht. Bij deze sluit ik dit topic.