beantwoord

instabiel internet

• 23 juli 2015
  • 1 reactie
  • 188 keer bekeken

wie kan mijn helpen? heb sinds een kleine 2 maanden problemen met mijn internet, internet valt soms wel 10 tot 15 keer uit op een dag, vooral s'avonds na 8 uur tot een uur of 12 is het waardeloos, heb van alles al geprobeerd van nieuwe bekabeling tot een nieuwe modem niks helpt, heb al ik weet niet hoeveel keer contact gehad met telfort maar kom geen stap verder,het ergste is hij heeft altijd goed gewerkt en de snelheid is ook prima mankeert helemaal niets aan,er is verder niets veranderd hier in huis dus ik weet het ook niet meer,ik wil helemaal niet veranderen van provider maar als het zo blijft ben ik wel genoodzaakt om dat te doen, hoopt dat iemand mij kan helpen?
icon

Beste antwoord door Roderik 23 juli 2015, 16:10

@nathakit,

Welkom op het forum! Dit klinkt als een langlopend issue. Het is altijd lastig als er na zoveel contact nog geen bevredigende oplossing is natuurlijk, dus ik wil je graag helpen om er toch één te vinden. Gaat het om een ADSL verbinding of maak je gebruik van glasvezel? Wil je me je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer in een privébericht sturen? Dan zal ik je geschiedenis erop naslaan. -Roderik-
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 1
@nathakit,

Welkom op het forum! Dit klinkt als een langlopend issue. Het is altijd lastig als er na zoveel contact nog geen bevredigende oplossing is natuurlijk, dus ik wil je graag helpen om er toch één te vinden. Gaat het om een ADSL verbinding of maak je gebruik van glasvezel? Wil je me je postcode, huisnummer en mobiele telefoonnummer in een privébericht sturen? Dan zal ik je geschiedenis erop naslaan. -Roderik-

Reageer