beantwoord

Inloggen op Experia Box V10a lukt niet

  • 6 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 124 keer bekeken

Reputatie 1
op de achterkant van ons router staat het wachtwoord ,maar met deze kunnen wij ons niet inloggen!! hoe dan wel met 1234 of 0000 Enz al geprobeerd ...

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid



icon

Beste antwoord door Bohnenbrecher 6 oktober 2019, 10:37

Het is mij gelukt! Heb een cijfer fout gemaakt !
bedankt nogmaals .
Groeten
Wolfgang👍
Bekijk reactie

6 reacties

Hier staat hoe je in kan loggen
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/netwerknaam-en-wachtwoord-experia-box-v10a-instellen.htm
Reputatie 8
Achterop zit een kaartje, dat moet je opzij wegschuiven.
De gegevens die daar dan op het apparaat zelf staan zijn je wachtwoordgegevens.

Mocht dat niet lukken, dan de modem/router een keer resetten naar fabrieksinstellingen.
Daarmee wordt een eventueel eerder zelf ingesteld ander wachtoord gewist,
en wordt het oorspronkelijke wachtwoord weer gebruikt, zoals het op het apparaat staat.

Resetten, zie aanwijzingen < HIER > voor de V10A.
Reputatie 1
bedankt voor de informatie ,zou het nog een keer zo proberen!!
Reputatie 1
Het is mij gelukt! Heb een cijfer fout gemaakt !
bedankt nogmaals .
Groeten
Wolfgang👍
Reputatie 8
Bedankt voor de terugmelding.
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Bohnenbrecher, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom hier! 🙂 Ik zie dat je al helemaal geholpen bent door Babylonia en nelly jacoba, wat fijn dat het al opgelost is.

Mocht je nog vragen hebben of als we je ergens mee kunnen helpen, maak dan gerust een nieuw topic aan.

Reageer