beantwoord

Inloggen Experia Box V10 lukt niet

• 12 december 2018
  • 16 reacties
  • 1264 keer bekeken

Reputatie 1
Ik kan niet inloggen op mijn modum, zelfs na meerdere malen mijn v10 resetten krijg ik de melding, wachtwoord in onjuist, ik heb 1234 12345 abcd geprobeerd.

wat kan ik nu doen ?

*Admin: titel aangevuld in verband met vindbaarheid.
icon

Beste antwoord door jimny 12 december 2018, 19:56

Gaat de reset wel goed, heb je het resetgaatje 10 sec ingedrukt?

Heb je al geprobeerd om zonder ww in te loggen
Bekijk reactie

16 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Gaat de reset wel goed, heb je het resetgaatje 10 sec ingedrukt?

Heb je al geprobeerd om zonder ww in te loggen
Reputatie 8
Badge +19
Volgens mij moet je na een reset inderdaad eerst op 'Inloggen' klikken zonder een wachtwoord in te voeren.
Daarna krijg je de mogelijkheid om gelijk een wachtwoord naar keuze in te voeren en te bevestigen.
Reputatie 1
Ja reset deed ikgoed, het was idd inloggen zonder wachtwoord. Lekker handig weer 🤣
Reputatie 1
Wachtwoord wat je daarna moet invullen is Telfort01
Reputatie 1
Sorry correctie Telfort01!
Reputatie 8
Badge +19
Wachtwoord wat je daarna moet invullen is Telfort01
Geen eigen wachtwoord naar keuze..?
Waar staat dat je Telfort01 moet gebruiken..?
Reputatie 1
Wachtwoord naar keuze werkt blijkbaar niet.
Reputatie 8
Badge +19
Wachtwoord naar keuze werkt blijkbaar niet.
Oke...
Als het maar werkt.
Reputatie 6
Badge +8
Dag @Mariskaap. Welkom op het Forum. Volgens mij hebben @jimny en @Enterprise je al heel mooi op weg geholpen 😀. Het wachtwoord moet minimaal 8 tekens met daarin een hoofdletter, een kleine letter, een cijfer en een symbool bevatten. Laat het gerust weten als ik nog iets voor je kan doen.
Reputatie 1
Hoi @Natasja - Telfort 😁 ik werk zelf als frontoffice medewerker op de technische lijn bij telfort dus schamen dat ik hier voor een forum moest aanmaken haha, maar zelf een wachtwoord verzinnen werkt niet! Het enige wat werkt is Telfort01. Groetjes Mariska.
Reputatie 8
Badge +17
Heeft een monteur jou installatie aangelegd dan heeft die waarschijnlijk dat wachtwoord aangemaakt zoniet dan is het wel een makkelijk te onthouden wachtwoord toch
Reputatie 8
Badge +19
Heeft een monteur jou installatie aangelegd dan heeft die waarschijnlijk dat wachtwoord aangemaakt zoniet dan is het wel een makkelijk te onthouden wachtwoord toch
Dat wachtwoord zou na een reset toch weg moeten zijn..?
Reputatie 1
@jimny nee ik heb zelf mijn installatie gedaan. Alleen nt kastje heeft de monteur gedaan. Maar dat heeft niks te maken met het ww voor zover ik weet. Iedereen heeft namelijk zelfde ww
Reputatie 8
Als je bent ingelogd (met dat "Telfort01" ?? wachtwoord). Waarom pas je het daarna niet aan?

Je hoeft niet eens een reset uit te voeren (alleen als je het wachtwoord niet weet). Gewoon het wachtwoord in het betreffende menu veranderen wat jezelf voorheen hebt aangemaakt.

Net even geprobeerd om aan te passen, en het werkt gewoon hoor. Ik had willekeurig even "Fractie_D66" ingevuld (niet dat dat mijn partij is hoor), en werd als wachtwoord geaccepteerd.
(Hoofdletters - kleine letters - speciaal karakter en cijfers - minimaal 8 karakters).

Uitloggen, en daarna inloggen kon toen alleen met dat nieuwe wachtwoord. Heb het erna weer terug gezet naar mijn normaal gebruikte wachtwoord, wat beslist niet "Telfort01" is en 17 karakters telt.

Reputatie 6
Badge +8
Dag Mariska. Wat leuk om een collega hier te treffen 🙂. Niets om je voor te schamen hoor! Het gaat hier over het wachtwoord dat je nodig hebt om in te loggen in je modem, toch? Niet over het WiFi-wachtwoord? Als je het wachtwoord nog niet eerder zelf hebt aangepast, dan laat je het wachtwoordveld bij de eerste keer inloggen in je Experia Box V10 leeg. Je stelt dan vervolgens een nieuw wachtwoord in. Lukt het aanpassen van dat wachtwoord wel op de manier die @Babylonia bovenstaand schetst? Het zou inderdaad gewoon moeten werken bij gebruik van minimaal 8 tekens met daarin een hoofdletter, een kleine letter, een cijfer en een symbool.
Reputatie 8
Nieuwe reactie van gebruiker door webcare afgesplitst naar nieuw onderwerp.
Mijn net verse antwoord was daarin echter net niet meer meegenomen.
Vandaar even een verwijzing (en EDIT van dit bericht).

https://forum.telfort.nl/internet-267/inloggen-experia-box-v10-83511

Reageer