beantwoord

Inlog wachtwoord Experiabox v10 veranderen

• 15 april 2020
  • 6 reacties
  • 185 keer bekeken

Reputatie 1

Waar ik ook zoek op wachtwoord wijzigen, tekens verwijst men naar het wachtwoord van WiFi wijzigen. DAT WIL IK NIET !

Of men geeft aan dat je het wachtwoord niet meer weet. IK WEET MIJN WACHTWOORD WEL ik wil alleen het eerder aangemaakte wachtwoord om in te loggen op de Experiabox v10 veranderen. Kortom ik kom gewoon de Experiabox binnen. Alle menu’s doorlopen maar geen item met wijzigen inlog wachtwoord. Natuurlijk kan ik het modem terug zetten naar fabrieksinstellingen waarna ik het nieuwe wachtwoord er in kan zetten maar DAT WIL IK NIET het moet toch mogelijk zijn om in een menu van de Experiabox het wachtwoord te wijzigen is ?

Het enige menu wat er op lijkt zit bij “Instellingen” en dan bij “Accountmanagement” daar staat:

Pagina informatie. Deze pagina biedt de mogelijkheid om de account en login timeout parameter(s) te configureren ? met daaronder:

Gebruikersnaam : Admin

Oud wachtwoord: leeg

Nieuw wachtwoord: leeg

Bevestig wachtwoord: leeg

Moet ik het hier wijzigen of heeft dat er niets mee te maken ?

icon

Beste antwoord door jimny 16 april 2020, 08:12

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Als je inlogt zonder wachtwoord dan krijg je inderdaad deze optie te zien en vervolgens kun je dan voor het modem een nieuw wachtwoord aanmaken 

Reputatie 8
Badge +16

....

Het enige menu wat er op lijkt zit bij “Instellingen” en dan bij “Accountmanagement” daar staat:

Pagina informatie. Deze pagina biedt de mogelijkheid om de account en login timeout parameter(s) te configureren ? met daaronder:

Gebruikersnaam : Admin

Oud wachtwoord: leeg

Nieuw wachtwoord: leeg

Bevestig wachtwoord: leeg

Moet ik het hier wijzigen of heeft dat er niets mee te maken ?

Dat klopt, hier kan je inderdaad je wachtwoord wijzigen.

Reputatie 8
Badge +18

Reputatie 1

Dat dacht ik al, het wijzigen van het wachtwoord is gelukt. Bedankt voor dee info.

Reputatie 8
Badge +18

Graag gedaan en bedankt voor de terugmelding

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Wallenburg, top dat het inmiddels gelukt is. :) 

Mocht er nog weer iets zijn, dan zien we je graag weer verschijnen. 

Reageer