beantwoord

Ik wil graag mijn Telfort factuur (van de afgelopen 12 maanden) downloaden

• 27 oktober 2020
  • 5 reacties
  • 174 keer bekeken

Beste,

Voor mijn Telfort thuis zou ik graag mijn facturen van de afgelopen 12 maanden willen downloaden, maar deze krijg ik online niet te zien. Het lukt mij ook niet om dit product te koppelen aan mijn account. Het lijkt erop dat KPN mijn Telfort klant-ID niet herkent. Dus ik kan mijn Telfort ID niet direct op MijnKPN gebruiken.

Op de Telfort site wordt verwezen naar de KPN site en kan ik het niet meer vinden. 
vriendelijke groet

Alexandra

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 oktober 2020, 15:06

Hoi @alexandrad, ik zie dat je al overgezet bent naar KPN. Dat betekent dat je voortaan terecht kan in MijnKPN voor de facturen. Ik kan hierdoor helaas niet meer bij jouw gegevens.

Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN of op het KPN Forum, als je nog vragen hebt of als je er niet uit komt. Mijn collega's helpen je dan verder!

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Begrijp ik het goed dat je naast je KPN thuis ook een mobiel abonnement hebt bij KPN

Nee, ik heb alleen een Telfort thuis abonnement en sinds Telfort thuis werdt KPN thuis, facturen beschikbaar door MijnKPN zijn. Echter, ik heb geen toegang tot mijn factuur in MijnKPN. Ik heb het wel geprobeerd volgens de instructie (direct vanuit MijnTelfort app, volgens die instructie moet ik mijn factuur in MijnKPN kunnen zien). 

Reputatie 8
Badge +18

Dan is het mij duidelijker dat je op dit moment alleen  een TFT thuis abo hebt bij KPN  

En had je al een Telfort ID dan zou het heel eenvoudig moeten lukken zie onderstaande link

https://forum.telfort.nl/nieuws-251/telfort-thuis-wordt-kpn-thuis-88194

Ik heb geprobeerd om mijn facturen in te zien op mijn KPN app maar daar lukte het bij mij ook niet om de facturen in te zien , echter via de webbrowser lukt het na het inloggen met mijn KPN ID prima om de facturen in te zien

Dank je!

Ik begrijp het, maar ik denk dat het probleem is dat ik mijn laatste Telfort Thuis factuur nog niet heb ontvangen (ik heb ook nog geen KPN direct debit ingesteld voor betaling, het is nog steeds het bankrekeningnummer van Telfort). Waarschijnlijk kan ik daarom mijn Telfort ID niet gebruiken op de website van KPN (of MijnKPN) omdat de overdracht van mijn abonnement nog niet heeft plaatsgevonden. Ik kan echter ook niet bij mijn facturen op Telfort. Het is dus een heel vreemde situatie en ik had mijn facturen echt nodig voor het einde van oktober.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @alexandrad, ik zie dat je al overgezet bent naar KPN. Dat betekent dat je voortaan terecht kan in MijnKPN voor de facturen. Ik kan hierdoor helaas niet meer bij jouw gegevens.

Je bent van harte welkom bij de klantenservice van KPN of op het KPN Forum, als je nog vragen hebt of als je er niet uit komt. Mijn collega's helpen je dan verder!

Reageer