beantwoord

Ik heb een brief gekregen over de overstap van Telfort naar KPN

• 29 juli 2020
  • 11 reacties
  • 268 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb een brief gekregen van Telfort over dat ik na kpn wordt over gezet maar dat hoeft niet ik heb een ander provider en daar ben ik blij mee 

Mvg men boer 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 augustus 2020, 12:03

Hoi @Yvonskie, omdat jouw abonnement op dit moment nog bij ons actief is is het een automatisch verstuurd bericht. Ik zie ook dat je een aanvraag hebt gedaan bij een andere aanbieder, daarbij lijkt de overstapservice te zijn gebruikt. Als dat inderdaad het geval is, zal je nieuwe provider ons een seintje geven zodra zij actief zijn en dan zal het pakket bij ons gestopt worden. Of de overstapservice echt is gebruikt, kan je zien in de bevestiging die je van jouw nieuwe provider hebt gekregen. Als het daar niet in staat, zal je het Telfort Thuis abonnement zelf kunnen stoppen. Daarvoor kan je jouw nummer invullen op deze pagina. Je wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld daarover.

Bekijk reactie

11 reacties

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Yvonskie , zou je die brief (met je prive-gegevens verwijderd uiteraard) eens op het forum kunnen plaatsen s.v.p.?

Of binnen het forum plaatsen wat Telfort letterlijk schrijft inzake de overgang van Telfort naar KPN?

Gaat het over deze brief?

https://forum.telfort.nl/internet-267/e-mail-bericht-overgang-telfort-thuis-naar-kpn-86968

Wel apart dat je een brief hierover krijgt terwijl je geen klant meer bent.

Reputatie 8
Badge +8

Gaat het over deze brief?

https://forum.telfort.nl/internet-267/e-mail-bericht-overgang-telfort-thuis-naar-kpn-86968

Wel apart dat je een brief hierover krijgt terwijl je geen klant meer bent.

Halo @vlijm , ik denk niet dat @Yvonskie  melding van een brief maakt die begin dit jaar sl verstuurd is.

Was 3 maanden geleden, en

https://forum.telfort.nl/internet-267/e-mail-bericht-overgang-telfort-thuis-naar-kpn-86968?postid=739498#post739498

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @vlijm , inderdaad, op 22 april, mijn verjaardag, maar dan nog.

Als het die brief zou zijn reageert @Yvonskie  wel erg laat.

Even voor de duidelijkheid @Yvonskie  ben je op dit moment nog klant met een Telfort internet (en Tv) abonnement, of ben je zoals het uit je bericht lijkt eerder al overgestapt naar een andere provider?

T.A.V. JanD en Vlijm het zal vast om een soortgelijk bericht gaan niet iedereen heeft deze in dezelfde periode ontvangen. De hamvraag is dus waarom is deze naar een blijkbaar niet langer  Telfort klant verstuurd de rest zoals wat er in staat is niet zo van belang.

Reputatie 8
Badge +8

Hallo @Galdor68 , alleen @Yvonskie  kan ons vertellen van wanneer dat schrijven is.

Hallo @Galdor68 , alleen @Yvonskie  kan ons vertellen van wanneer dat schrijven is.

Dat is helemaal niet belangrijk. Het gaat er om is Telfort wel of niet de huidige provider omdat er anders iets flink fout gaat bij de afdeling communicatie. Als er pas recent voor een andere provider is gekozen dan kan het nog gebeuren dat er onbedoeld iets wordt verstuurd.

Reputatie 8
Badge +8

We zullen het zien.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Yvonskie, omdat jouw abonnement op dit moment nog bij ons actief is is het een automatisch verstuurd bericht. Ik zie ook dat je een aanvraag hebt gedaan bij een andere aanbieder, daarbij lijkt de overstapservice te zijn gebruikt. Als dat inderdaad het geval is, zal je nieuwe provider ons een seintje geven zodra zij actief zijn en dan zal het pakket bij ons gestopt worden. Of de overstapservice echt is gebruikt, kan je zien in de bevestiging die je van jouw nieuwe provider hebt gekregen. Als het daar niet in staat, zal je het Telfort Thuis abonnement zelf kunnen stoppen. Daarvoor kan je jouw nummer invullen op deze pagina. Je wordt dan zo snel mogelijk teruggebeld daarover.

Reputatie 8
Badge +11

We hebben geen reactie meer van je gezien @Yvonskie, ik ga er van uit dat dat betekent dat het zo duidelijk is. Als dat niet zo is en we er meer over kunnen vertellen horen we het graag van je.

Reageer