Ik heb sinds 3 maanden een Telfort internet standaard abbonement.
Dat betekend dus dat ik een snelheid moet hebben van 30 mb en upload van 3 mb.
Wat doet mijn test al 3 maanden??
Download Speed: 14826 kbps (1853.3 KB/sec transfer rate)
Upload Speed: 1082 kbps (135.3 KB/sec transfer rate)
Nu dacht ik vanmogren, laat ik de klantenservice eens emailen,
want bellen heeft eigenlijk weinig zin.
Klik ik op klantenservice emailen over internet en wat krijg ik??
Service Unavailable!!!!
Nou rest mij de vraag of hier meer mensen last van hebben.
Nog even voor de duidelijkheid:
Tot gister had ik alles draadloos, gister overal kabels gelegd.
Snelheid blijft laag helaas...
Dank u wel voor de reacties die komen gaan.
Mvg M uit Arnhem
Beste antwoord door Jeroen - Telfort
@keverfreak,
Bedankt voor het sturen van je gegevens, ik zojuist je verbinding gecontroleerd. Je verbinding is in de wijkcentrale gekruist met een andere verbinding. Ik heb dit aangemeld bij onze netwerkbeheerder die dit zal gaan herstellen. Doorgaans is dit binnen 3 werkdagen opgelost. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Jeroen
Bekijk reactie
Bedankt voor het sturen van je gegevens, ik zojuist je verbinding gecontroleerd. Je verbinding is in de wijkcentrale gekruist met een andere verbinding. Ik heb dit aangemeld bij onze netwerkbeheerder die dit zal gaan herstellen. Doorgaans is dit binnen 3 werkdagen opgelost. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.
Jeroen