beantwoord

Iemand gebruikt mijn email adres om met jullie te communiceren

• 11 november 2019
  • 3 reacties
  • 83 keer bekeken

Badge

Dag,

Eén van jullie klanten heeft dezelfde naam als ik en heeft vermoedelijk een gmail adres dat erg op dat van mij lijkt. Hierdoor krijg ik weleens mail die voor hem bedoeld is. Hij heeft inmiddels zijn Telfort thuis abonnement opgezegd en daar krijg ik nu dus weer mail over. 

Kunnen jullie contact met hem opnemen om uit te zoeken wat het zijn goede mailadres is?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 november 2019, 19:23

Hoi @Fransje68, als je berichten krijgt over een abonnement van iemand anders is dat niet fijn natuurlijk en ook privacytechnisch is dat niet goed. Naast het e-mailadres wat Jan al noemt ben ik ook benieuwd naar de postcode en huisnummer die in die bevestiging genoemd zijn. Zonder die gegevens kan ik het abonnement van die persoon niet achterhalen, je kunt de gegevens van die persoon bij "Extra informatie” op je forumprofiel zetten. Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik het voor je kan bekijken.

Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Fransje68 , zet het bewuste e-mail-adres even in het afgeschermde deel van je profiel, zodra er een moderator langs komt kan hij/zij het voor je oppakken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Fransje68, als je berichten krijgt over een abonnement van iemand anders is dat niet fijn natuurlijk en ook privacytechnisch is dat niet goed. Naast het e-mailadres wat Jan al noemt ben ik ook benieuwd naar de postcode en huisnummer die in die bevestiging genoemd zijn. Zonder die gegevens kan ik het abonnement van die persoon niet achterhalen, je kunt de gegevens van die persoon bij "Extra informatie” op je forumprofiel zetten. Als je daarna hieronder reageert weet ik dat ik het voor je kan bekijken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Fransje68, ik heb nog geen reactie van je gezien. Als we je hier toch nog mee kunnen helpen horen we het graag.

Reageer