beantwoord

Huidige TFT wordt overgezet per 24 november

• 21 oktober 2020
  • 14 reacties
  • 400 keer bekeken

Badge +1

Momenteel hebben wij een TFT abonnement die per 24 november ingaat met gelijk de KPN voorwaarden, maar ik kan in mijn Telfort nergens hier iets over terug zien. 
Waaruit is het abonnement opgebouwd en wellicht zou ik toch dmv een nieuw KPN abonn. icm mijn mobiele nummer, ook bij KPN, voordeliger uit zijn?
De mensen van Telfort/KPN kunnen niets terug vinden wat het probleem is dat ze zelf ook niet in mijn gegevens kunnn kijken over het hoe en wat.
Ik hoop dat jullie spoedig mij telefonisch danwel per mail kunnen bereiken over hoe en wat? 
(Het wachten is op de mail van Telfort welke mij toe is gezegd!)

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 29 oktober 2020, 14:00

@FraTab2009  Ik zou het graag voor je aanpassen, maar ik heb de mogelijkheid helaas niet. Daarnaast gaat het Telfort Forum op korte termijn sluiten in verband met de samengang met KPN. De officiële aankondiging volgt snel hier op het forum. Iedereen is daarom nu al welkom bij de klantenservice van KPN. Ik raad je aan om contact met hen op te nemen, zij helpen je verder om het op te lossen.

Bekijk reactie

14 reacties

Hallo @FraTab2009 , vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Voor een snelle(re) reactie kun je ook bellen, 0900 9596, Facebooken of Twitteren.

Als je pas per 24 november wordt omgezet kan KPN nog niet veel voor je betekenen, bedoel je 24 oktober dan geldt hetzelfde.

Momenteel hebben wij een TFT abonnement die per 24 november ingaat met gelijk de KPN voorwaarden, maar ik kan in mijn Telfort nergens hier iets over terug zien. 

DIt lijkt niet correct je houd je Telfort voorwaarden wel onder de KPN vlag.

Waaruit is het abonnement opgebouwd en wellicht zou ik toch dmv een nieuw KPN abonn. icm mijn mobiele nummer, ook bij KPN, voordeliger uit zijn?

De opbouw blijft gelijk dat veranderd niet. Of het voordeliger is moet je de Hussel pagina's raadplegen.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @FraTab2009, dat klinkt wat verwarrend, ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. 

Ik zie dat je op dit moment nog bij Telfort zit en dat je onlangs een wijziging/verlenging van het abonnement aangevraagd hebt inderdaad. Dit is overigens wel een Telfort abonnement met bijbehorende Telfort voorwaarden, zoals je ze nu ook hebt. Ook zo gauw je straks overgezet wordt naar KPN, blijf je de Telfort voorwaarden behouden, tenzij je er op den duur zelf voor kiest om ‘echt’ een KPN abonnement te nemen. 

Verder zie ik dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice, en een overzicht van het abonnement ontvangen hebt. Ik ga er vanuit dat het zo helemaal duidelijk is. Mocht je toch vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Badge +1

Met ingang van deze week kan ik het telefoonnummer 0900-9596 Telfort NIET meer bereiken.
Ik krijg gelijk iemand van KPN aan de telefoon, maar als ik vraag iemand van Telfort, proberen zij mij door te verbinden, maar krijg ik een hoogstwaarschijnlijk overbelast nummer van hen.

HELP!!! Wie kan mij helpen, want een aanvraag voor nieuw TFT abonn komt in het gedrang. Deze wil ik geannuleerd hebben! Zelf kan ik in Mijn Telfort niets over dit nieuwe TFT abonn terug zien.

Ik hoop dat een medewerker van Telfort dit serieus kan oppakken en mij kan bellen!

Admin: Dubbele topics samengevoegd en reacties verplaatst

Badge +1

Hallo @FraTab2009 , vul in het privédeel van je profiel je postcode/huisnummer en klantnummer in dan komt een moderator er op terug.

Voor een snelle(re) reactie kun je ook bellen, 0900 9596, Facebooken of Twitteren.

Dat bellen naar 0900-9596 is een ramp, krijg KPN medewerkers, die mij vervolgens niet naar TFT medewerkers kunnen door verbinden.

Badge +1

Hoi @FraTab2009, dat klinkt wat verwarrend, ik heb meteen je gegevens erbij gepakt. 

Ik zie dat je op dit moment nog bij Telfort zit en dat je onlangs een wijziging/verlenging van het abonnement aangevraagd hebt inderdaad. Dit is overigens wel een Telfort abonnement met bijbehorende Telfort voorwaarden, zoals je ze nu ook hebt. Ook zo gauw je straks overgezet wordt naar KPN, blijf je de Telfort voorwaarden behouden, tenzij je er op den duur zelf voor kiest om ‘echt’ een KPN abonnement te nemen. 

Verder zie ik dat je ook contact gehad hebt met de klantenservice, en een overzicht van het abonnement ontvangen hebt. Ik ga er vanuit dat het zo helemaal duidelijk is. Mocht je toch vragen hebben, laat het dan gerust weten.

Heb je pb gestuurd.

Hallo @FraTab2009 , een nieuw TFT abo afsluiten is al heel lang niet meer mogelijk, alleen nog KPN abo's.

Je kon tot voor de migratie je thuisabo nog wel verlengen, heb ik deze maand ook nog gedaan.

Als je nog niet gemigreerd bent vul in het privédeel van je profiel dan je postcode/huisnummer en klantnummer in, dan komt een moderator er op terug.

Ben je al wel gemigreerd naar KPN, kun je je vraag daar stellen via 0800 0402 of in het KPN forum.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @FraTab2009, ik heb jouw topics samengevoegd om het overzichtelijk te houden hier op het forum. Ik heb je berichtje ontvangen.

Ik begrijp dat je de verlenging van het abonnement toch wilt annuleren. Je hebt altijd 14 dagen bedenktijd. Je hebt uiteindelijk wel een collega van de klantenservice gesproken begrijp ik, maar verder niets meer gehoord. Als ik het zelf voor je kon annuleren had ik dat graag gedaan, ik heb de mogelijkheid helaas niet. Ik raad je daarom toch aan om opnieuw contact met de klantenservice te zoeken. Er wordt hard aan gewerkt om de bereikbaarheid te verbeteren. 

Badge +1

Aangezien alles in gang wordt/is gezet kunnen wij momenteel niet on-line op http://telfort.itvonline.nl/ meer op de laptop/computer televisie kijken. Deze link werkt niet meer!
Ook via https://tv.kpn.com/inloggen/ kunnen wij (nog) niet online televisie kijken. Door de integratie lukt dit (nog) niet, en dat is jammer aangezien ik voor mijn werk nog wel eens ergens anders overnacht en ik even ontspannen op de laptop wil kijken.

Zijn er meer mensen die dit zelfde probleem ondervinden? 
Ik kan nu zo weinig!

Badge +1

Hallo, waarom lukt dit alles wel bij iemand anders en ik ben zo lang bezig en er gebeurd zo weinig. 
Graag een reactie!

Admin: Reactie verplaatst naar je eigen topic om het overzichtelijk te houden hier op het forum

@FraTab2009  hoe is nu exact de situatie, heb je de verlenging door laten gaan of toch niet?

Het kunnen kijken via de itv app of de nieuwe website https://telfort.tv.kpn.com/ of tv.kpn.com zou geen probleem mogen zijn.

Badge +1

@FraTab2009  hoe is nu exact de situatie, heb je de verlenging door laten gaan of toch niet?

Het kunnen kijken via de itv app of de nieuwe website https://telfort.tv.kpn.com/ of tv.kpn.com zou geen probleem mogen zijn.

Sowieso konden ze mijn verlengingsaanbod stoppen, maar zou ook een mail ter bevestiging ontvangen dat ik een nieuw contract elders kan afsluiten.

De nieuwe link die jij aangeeft was voor mij niet bekend, kan daarmee nu idd online kijken, bedankt alvast @Galdor68 nu @Telfort nog 🤨

Graag gedaan.

Reputatie 8
Badge +11

@FraTab2009  Ik zou het graag voor je aanpassen, maar ik heb de mogelijkheid helaas niet. Daarnaast gaat het Telfort Forum op korte termijn sluiten in verband met de samengang met KPN. De officiële aankondiging volgt snel hier op het forum. Iedereen is daarom nu al welkom bij de klantenservice van KPN. Ik raad je aan om contact met hen op te nemen, zij helpen je verder om het op te lossen.

Reageer