beantwoord

Huidig abonnement delen met ander adres?

• 6 maart 2017
  • 5 reacties
  • 671 keer bekeken

Ik heb een combi abonnement bij Telfort. Is het ook mogelijk om een extra modem te krijgen om ook internet en TV op een ander adres te krijgen?

Mvg
icon

Beste antwoord door jimny 6 maart 2017, 12:42

Wat bedoel je met een combi-abonnement of bedoel je combivoordeel , voor zover ik weet is jou verzoek niet haalbaar omdat je op het andere adres ook een aansluiting moet hebben via Telfort zoals Kees-Jan aangeeft dus een extra abonnement
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Ja, dat kan.

Daarvoor moet je wel een abonnement afsluiten op dat 2e adres... 😉
Reputatie 8
Badge +17
Wat bedoel je met een combi-abonnement of bedoel je combivoordeel , voor zover ik weet is jou verzoek niet haalbaar omdat je op het andere adres ook een aansluiting moet hebben via Telfort zoals Kees-Jan aangeeft dus een extra abonnement
haha ja zo ver was ik ook al :)

Maar ik bedoelde eigenlijk omdat ik al een alles-in-1-pakket bezit of ik dan korting krijg op een 2de aansluiting of een extra modrm kan aankopen voor dat andere adres. Dus anders dan een 2de abonnement af sluiten...

Bedankt!

Mvg, Tessa
Reputatie 8
Badge +17
De eerste vraag kan wellicht de afdeling sale beantwoorden en vraag twee is al uitgelegd je zult op het ander adres echt een abonnement moeten afsluiten, want ook hang je 10 modems aan die tweede aansluiting verbinding zonder abonnement krijg je echt niet
Reputatie 1
Badge
Ik heb ook twee aansluitingen en betaal voor alle twee apart. Ik heb geprobeerd combi korting te krijgen maar zo flexibel was Telfort toen niet. Dus justjazz76 als je het voor elkaar krijgt hoor ik dat graag.
Overigens is de ondersteuning wel een ramp omdat de scheiding tussen factuur adres en 2 leveradressen kennelijk erg moeilijk is. Opgestuurde spullen zijn tot nu toe altijd fout gegaan. Maar verder ben ik tevreden over kwaliteit/prijs. 😉

Reageer