beantwoord

Hoofdkabel beschadigd

robilonk
Reputatie 1
Hallo,

Enige tijd geleden heb ik een Telfort VDSL aansluiting aangevraagd. Deze gaat aanstaande vrijdag aangesloten worden. Afgelopen woensdag heb ik de modem ontvangen. Toen ik deze middag de modem wilde aansluiten, trof ik onderstaande situatie bij de hoofdkabel aan: De blauwe ader is afgebroken op een plek waar ik het niet kan (en mag?) herstellen.

Is het mogelijk hier een monteur voor te sturen die dit kan herstellen?

icon

Beste antwoord door Enterprise 14 april 2018, 19:36

Daar moet inderdaad een monteur bijkomen, en wel een van KPN want een installatiemonteur van Gidion mag niets doen aan de KPN gronkabel...

Bekijk reactie

4 Reacties

Enterprise
Reputatie 8
Badge +18
Daar moet inderdaad een monteur bijkomen, en wel een van KPN want een installatiemonteur van Gidion mag niets doen aan de KPN gronkabel...
Rozemarijn - Telfort
Reputatie 1
Hi Robilonk, dat is geen leuke verrassing om aan te treffen! Ik begrijp van een collega dat je contact hebt gehad met de klantenservice en dat er een ticket is aangemaakt voor een monteur. Ik zie het ticket ook terug in het systeem. Heb je alle gegevens die je nodig hebt om een afspraak in te plannen? Ik hoop dat het gauw wordt opgelost en dat je spoedig kunt internetten!
robilonk
Reputatie 1
Vriendelijk bedankt, vandaag heeft de KPN monteur het ISRA punt gerepareerd. Met resultaat: Tv werkt, telefonie werkt én de snelheid van internet is 100/30. Prima dus!
Mede dank aan de meneer op de Telfort zakelijk helpdesk die alsnog voor de supersnelle aansturing van de KPN monteur heeft gezorgd.
Rozemarijn - Telfort
Reputatie 1
Dat is nou fijn nieuws om te lezen! Mooi dat het weer werkt :) Laat je het ons weten als we nog iets voor je kunnen betekenen?

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)