beantwoord

Hoofdaansluiting zit achter ptt telecom kast (op slot)

• 18 maart 2019
  • 2 reacties
  • 130 keer bekeken

Beste,

Wij zitten in een kantoorpand en we hebben als het goed is de hoofdaansluiting gevonden maar nog niet definitief gezien. De aansluiting zou zich moeten bevinden in een wit/grijze ptt telecom kast. Deze zit echter op slot met een speciaal slot (soort schroevendraaier ingang wanneer je schuifje wegduwt).

Heeft iemand enig idee waar ik het over heb? Wat zijn de opties? Kan de monteur deze kast open maken?

Ik hoor graag wat de opties zijn!

Met vriendelijke groet,

Koen Logchies
icon

Beste antwoord door JanD 18 maart 2019, 12:29

Ik zou in jouw geval bij de aansluiting van e.e.a. van de monteur gebruik maken en niet zelf gaan 'prutsen', zo te lezen is dat een 'zakelijk' IS/RA-punt en daar mag alleen een monteur aan werken.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Ik zou in jouw geval bij de aansluiting van e.e.a. van de monteur gebruik maken en niet zelf gaan 'prutsen', zo te lezen is dat een 'zakelijk' IS/RA-punt en daar mag alleen een monteur aan werken.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Koenlogchies, welkom. Ik lees dat je graag jouw pakket wilt aansluiten. Dit is echter nog niet gelukt omdat je de aansluiting nog niet hebt gezien. Deze lijkt nu gelukkig wel gevonden, maar zit achter slot en grendel. Nu durf ik zo niet te zeggen of de monteur daar een sleutel voor heeft. Ik denk eerder dat je daarvoor bij de beheerder/eigenaar van het pand moet zijn. Het lijkt mij inderdaad wel een goed idee om het door een monteur aan te sluiten. Ik zie dat deze al aangevraagd is door mijn collega. Heb je al een afspraak gemaakt? Wil je laten weten of het de monteur gelukt is?

Reageer