beantwoord

Hoofdaansluiting wijkt af

• 19 november 2018
  • 7 reacties
  • 180 keer bekeken

Ik wil graag mijn modem aansluiten aan de hoofdaansluiting. Deze wijkt echter af van de voorbeelden in de handleiding en op telfort.nl.

Hoe kan ik het modem aansluiten? Zie foto voor de aansluiting.

icon

Beste antwoord door jimny 19 november 2018, 17:27

Hier moet je naar opzoek

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Dat gaat niet lukken. Dat is een aansluiting voor kabel en daar levert Telfort niet op. Heeft de vorige bewoner misschien een idee waar 'de telefoon' binnenkwam?
Bedankt voor de snelle reactie! Wat bedoel je met 'de telefoon'?

En hoe kan ik dan wel internet in mijn huis krijgen?
Reputatie 8
Badge +11
Daarmee bedoel ik de dikke kabel van KPN. Het is onwaarschijnlijk dat die niet ergens ligt. Je zou ook niet de eerste zijn waarbij de vorige bewoner die gewoon achter het behang heeft geplakt of heeft weggestuct.
Mogelijk kan Telfort zien waar hij zou moeten zitten/binnenkomen. Zorg dat je klantnummer en/of postcode en huisnummer vast in je profiel staan. Dan kan Telfort makkelijker zien om welke aansluiting het gaat.

Mogelijk moet er een nieuw ISRA-punt gemaakt worden door een monteur. Dit is bij mijn weten niet kosteloos.
Reputatie 8
Badge +17
Hier moet je naar opzoek

Bedankt voor de reacties. Ik heb contact gehad met de klantenservice en er komt deze week een monteur langs!
Reputatie 8
Badge +11
Mooi, de redding is nabij!
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Anne, welkom op het Telfort forum! Zoals door GJC en jimny aangegeven is dat geen aansluitpunt waar wij gebruik van maken. Goed om te lezen dat er een monteur langs gaat komen, laat je ons weten hoe het daarna gaat? Ik hoor het graag van je.

Reageer