beantwoord

Hoofdaansluiting (is/ra punt) niet aanwezig in woning

Marten Jansen
Hallo,
Wij zijn op dit moment aan het verhuizen, en de vorige bewoonster heeft nooit een hoofdaansluiting voor internet (of glasvezel) laten aanleggen, ik wil graag een abonnement van Telfort maar ik weet niet of dit ook wordt aangelegd door de monteur.
Groeten,
Marten

Admin: onderwerp gewijzigd i.v.m. vindbaarheid van je topics.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 13 februari 2018, 17:09

Hallo Mart, hartelijk welkom op het forum. Aan de hand van je adresgegevens heb ik gekeken en we leveren wel op je adres. Soms zien we dat een is/ra punt met het stucen is weggewerkt. Is dat mogelijk dat zoiets gebeurd is, of heeft de vorige bewoner daar niks van gezegd? In dat geval kunnen wij je helpen aan een nieuw is/ra punt en daar krijg je dan een prijsopgave van zoals Nelly zegt.

Een is/ra punt kun je vaak vinden aan de straatkant, dat is waar de kabels naar buiten gaan en dat is de meest logische plek. Er zijn verschillende soorten is/ra punten en die zie je op de foto van Galdor68.

Bekijk reactie

4 Reacties

nelly jacoba
Reputatie 8
Badge +16
Als je kan bestellen zou er een isra punt of glasvezel moeten zijn.
Als het isra punt niet te vinden is kan Telfort daarbij helpen.
Je krijgt, als er kosten aan verbonden zijn, altijd vooraf een prijsopgave. Als dat je te duur wordt kan je annuleren.
Galdor68
Via de Telfort website kan je door middel van een postcode check achterhalen of Telfort diensten kan leveren.
Via deze link kan je ook achterhalen welke mogelijkheden er zijn DSL of glasvezel.
https://netco-fpi-info.fourstack.nl
Voor DSL zou een van deze aansluitingen aanwezig moeten zijn

Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +12
Hallo Mart, hartelijk welkom op het forum. Aan de hand van je adresgegevens heb ik gekeken en we leveren wel op je adres. Soms zien we dat een is/ra punt met het stucen is weggewerkt. Is dat mogelijk dat zoiets gebeurd is, of heeft de vorige bewoner daar niks van gezegd? In dat geval kunnen wij je helpen aan een nieuw is/ra punt en daar krijg je dan een prijsopgave van zoals Nelly zegt.

Een is/ra punt kun je vaak vinden aan de straatkant, dat is waar de kabels naar buiten gaan en dat is de meest logische plek. Er zijn verschillende soorten is/ra punten en die zie je op de foto van Galdor68.
Cindy - Telfort
Reputatie 5
Badge +12
Hoi Marten, is het gelukt om je is/ra punt toch nog te vinden?
Je kunt in ieder geval een abonnement aanvragen en dan zorgen wij ervoor dat je een is/ra punt krijgt. Als je daar nog vragen over hebt of over de abonnementen zelf, dan hoor ik dat graag van je.

Reageer

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)