vraag

Hogere internet snelheden mogelijk op mijn adres?

• 23 september 2017
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Reputatie 1
Badge +1

Het kabeltje van het ISRA-punt naar de Experia Box V8 is kort.

Zou het aan het aansluitpunt kunnen liggen dat de attainable rates en de actual rates zo ver uit elkaar liggen?

5 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Zo te zien heb je een 50Mpbs abonnement. En voor dát abonnement krijg je precies geleverd wat er afgesproken is 😉
Reputatie 8
Badge +17
Dat abonnement kan ik trouwens ook niet kiezen. Dus waarom kiest Telfort er dan toch voor om de snelheden te cappen terwijl ik geen duurder abonnement kan kiezen? Is dit om het netwerk te ontzien?Gewoon een afweging; 100 Mbps ga je niet halen, 61Mbps is "maar 6Mpbs méér" en daarom bieden ze het niet aan en kan jij het niet kiezen.

En dat netwerk kan dat wel aan hoor...
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Nathan, welkom terug. De kans is groot dat Kees-Jan gelijk heeft over je abonnement. Kan je je adresgegevens toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik het voor de zekerheid nog verder na voor je.
Zo te zien heb je een 50Mpbs abonnement. En voor dát abonnement krijg je precies geleverd wat er afgesproken is ;)
Reputatie 1
Badge +1
Oké, maar de uploadsnelheid voor dat abonnement is toch 5 megabit per seconde?

En het 100 abonnement zou niet logisch zijn om te nemen.
Reputatie 1
Badge +1
Dat abonnement kan ik trouwens ook niet kiezen. Dus waarom kiest Telfort er dan toch voor om de snelheden te cappen terwijl ik geen duurder abonnement kan kiezen? Is dit om het netwerk te ontzien?

Reageer