Hoe weet ik wanneer ik weer kan mailen?

• 26 maart 2014
  • 0 reacties
  • 677 keer bekeken

Sinds vanmiddag kan ik geen mail verzenden. Mijn eigen instellingen nagelopen, niks mis mee. Op de pagina storingen en onderhoud gekeken, niks te vinden. Telfoert gebeld. Het klopt dat de (?) smtp-server nproblemen heeft sinds een half uur of zo, daar had de medewerker interne mail over gehad. Ik had gelijk, het stond niet op de strongspagina. Dat ging men meteen regelen. Om zeven uur kon ik nog niets mailen en - jawel - niks op de storingspagina. Dit is de zovbeelste keer dat Telfort aan mij knoieerk levert en antwoorden, beloftes en dat soort dingen van de helpdesk keihard fout zijn of loos zoals dat vanbij beloftes heet. 
Wat moet ik nu?
Ik weet dat je vanaf 1 juli moet kunnen overstappen met een overstapservice voor je mailadressen. XS4all,  biedt die service nu al aan, maar ja daar ben ik geen klant.  Ga ik waarschijnlijk wel worden, zodra ik mail van oude bekenden, die ik wellicht vergeet bij het rondsturen van mijn mailadreswijziging (Scrabble met 3X woordwaarde!) middels een overstapservice kan laten doorsturen.

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer